Ik heb de Chronos-theorie heel goed gevolgd. Ik zag hem zelfs verschijnen op het Franstalige forum, nog voordat hij zijn definitieve theorie ontwikkelde. Vanaf het begin corrigeerde hij bepaalde berichten van forumgebruikers die valse informatie verspreidden, met elementen die zo nauwkeurig waren en vaak door documenten werden bewezen.
Ik had vaak lange discussies met hem over bepaalde details, hoewel ik het over het algemeen met zijn theorie eens was. Ik heb niets te verbergen en mijn interventies kun je zien op het FR-forum, mijn bijnaam was Glen en later Glen2 vanwege computerproblemen. Wat Chronos irriteerde was toen hij ervan werd beschuldigd zijn theorie te baseren op een tekening op een garagedeur. Hij beweerde dat zijn theorie al lang geleden vaststond en dat deze tekening hem alleen maar bevestiging had gegeven.
En wat zijn dader (AB.RA) betreft, moet gezegd worden dat ik stomverbaasd was toen Chronos zijn onderzoek uitvoerde. Ik noem slechts één voorbeeld, maar er zijn er meerdere.
Betreffende de jas van het merk Burberry gevonden na de aanval op het restaurant “3 canards”. Niemand heeft nooit echt geweten van wie de jas was, en dus kwamen tot de conclusie dat deze mogelijk van een van de moordenaars was. Behalve dat in zijn theorie de drie moordenaars tot een sociale klasse behoorden die hen niet toestond een bepaald soort kleding te kopen. Behalve dat hij ons in zijn onderzoek, met ondersteunende documenten, bewijst dat de schoonzus van A.R bij Burberry werkte. Het zijn onder meer dit soort details die het geloofwaardigheid geven.
Zonder namen te noemen natuurlijk, zou ik benieuwd zijn naar de resultaten van uw onderzoek met betrekking tot de tijdlijn die u doet twijfelen. Met instemming van Ben, zonder dat wij hetzelfde probleem als Michel hebben met een advocaat.