Youssou N'Dour wrote:Allebei. Als Thierry Sliman vanaf ongeveer maart 1983 opgesloten heeft gezeten, dan is dat na de diefstal van de Volkswagen Golf in Plancenoit op 14 februari 1983. Ik heb ook nooit beweerd dat de gebroeders Sliman bij alle zaken betrokken zijn geweest.
OK. Ik geef toe: qua datum had hij er voor zover we weten kunnen bij zijn in Plancenoit. Net als miljoenen anderen.
Nu we het hebben over Plancenoit: had één van de Slimans kort zwart kroeshaar? De dader namelijk wel, volgens de getuige. Sprak onberispelijk Frans, leek goed opgeleid, ongeveer 1 meter 80, atletisch gebouwd. Klinkt dat als een Sliman? Ik zie geen kroeshaar. Op de foto's die ik zag van Xavier lijkt hij eerder een gestuikte papzak. Thierry, ok, kan theoretisch.
Ik zeg er bij: ik hecht weinig belang aan die beschrijvingen, want door ongetrainde personen en onder extreme stress. Maar uit je posts meen ik te begrijpen dat jij wel belang hecht aan robotfoto's etc.
No cherrypicking. Is dat compatibel met één van de Slimans? Welke feiten ben jij overtuigd dat een/de Slimans erbij waren?