Re: Thierry Sliman
De Sliman-hypothese is de sterkst onderbouwde hypothese in de Bendezaak, voor zover die ziet op (een deel van de) aan de Bende van Nijvel toegeschreven feiten in de periode 1982-1983.
Er komt echt een hele interessante ontwikkeling aan. Ik heb mijn hotel al geboekt en kijk reikhalzend naar die ontwikkeling uit. Gelukkig kan niemand mij daar de mantel over uitvegen.
Wel, het enigste dat er tot nu toe uit de bus gekomen is hieromtrent is dat er een beroemde Parijse advocaat in de zaak van de Bende van Nijvel naar Charleroi is gekomen: "Ik kom helpen", zegt Patrick Ramaël.
De zestigjarige advocaat werd ingehuurd door een familie van slachtoffers en hij heeft deze zware taak op zich genomen met nog een jaar te gaan voordat de verjaringstermijn verstrijkt in wat het belangrijkste criminele enigma uit de Belgische geschiedenis blijft. "Ik ben gekomen om te zien wat er nog gedaan kan worden," vertelde hij ons.
Bron » www.sudinfo.be
Links: Patrick Ramaël, rechts Martine Michel:
Ongetwijfeld is dit niet de belangrijke ontwikkeling die Youssou N'Dour ons voor hield en komt er vandaag wel nog iets degelijk onderbouwd (!) aan die zijn 'piste van de Slimans' met de 'Roze Baletten' en de 'afpersing van Delhaize', zoals hij laatst nog schreef, kan koppelen aan de zogeheten 'Bende van Nijvel'.