Django68 wrote:Jouw woorden:
"In de zaak-Sliman zit ik sinds gisteren op mijn handen en kijk uit naar 27 januari aanstaande."
Je hebt dus wel degelijk aangekondigd dat er iets was om naar uit te kijken de 27ste. Zoals te verwachten was niet dus.
Wat maakt voor jou dat er voor mij niet iets was om naar uit te kijken? M
Ik ben niet teleurgesteld in wat er gisteren is aangegeven en besproken tijdens de bijeenkomst met onder anderen Jean-Pierre Adam en advocaat en voormalig magistraat, Patrick Ramaël, omdat ik tot en met heden nimmer heb gedacht in termen van prompte ontrafeling van het Bendemysterie.
Er zal mede onder auspiciën van Patrick Ramaël, ten behoeve van een of meer burgerlijke partijen, verder (gerechtelijk) onderzoek worden gedaan op de piste-Sliman, wat mij voorkomt als een mooie en belangrijke ontwikkeling, met daarbij als saillaint detail dat Ramaël onderzoeksrechter was in de kwestie die zag op de inbraak in kruidenierswinkel Piot te Maubeuge, waarover hij zich gisteren ook inhoudelijk heeft uitgelaten.
Het spijt mij zeer als deze of gene mij niet serieus neemt, althans zeg dat dan ook maar tegen Ramaël, met wiens verstandelijke capaciteiten het wel snor lijkt te zitten.
Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.