141

Re: Martial Lekeu

Idem met Haemers, die zat veilig in Brazilië, maar dat die opgepakt zou worden door Patrick Van Brussel en De Jonghe stond niet in het plan. Gevolg, het duo werd uit de rijkswacht gepest.

Ik vraag mij trouwens af wat "men" uit dit alles geleerd heeft. Zouden er stemopnames bestaan van bijvoorbeeld alle gangsters, zou men tegenwoordig een scan van de ogen nemen?

142

fenix wrote:

Idem met Haemers, die zat veilig in Brazilië, maar dat die opgepakt zou worden door Patrick Van Brussel en De Jonghe stond niet in het plan. Gevolg, het duo werd uit de rijkswacht gepest.

(...) "Het is begonnen met een stom incident, een paar maanden na de zaak-Haemers. Rudy en ik werden weggestuurd voor een of andere dringende operatie. We moesten in enkele minuten aan de andere kant van Brussel zien te geraken. We rijden weg uit de kazerne, zetten de sirene op. We komen aan het bareel. Normaal gaat dat ding meteen open als men ziet dat het dringend is. De slagboom blijft dicht, de man die hem bedient, zit ons pesterig uit te lachen. We stappen uit, sleuren hem uit zijn hok en openen zelf de slagboom. Lap,tuchtprocedure." (...)

Bron » Forum

Het is hier niet het geschikte topic maar toch graag een beetje serieus blijven, a.u.b.

143

Het is hier inderdaad het topic Lekeu maar wij verwijzen naar nog een aantal mensen die men eigenlijk  ook niet wou oppakken.

Reken Bouhouche hier maar bij. Die werd in 2000 voorwaardelijk vrij gelaten maar kon toch naar Frankrijk vertrekken. De Belgische autoriteiten hadden geen enkele controle op het doen en laten van Bouhouche sinds zijn voorwaardelijke invrijheidstelling.

» Nieuws

144

Zet dat dan enerzijds in het topic Haemers en anderzijds in het topic Bouhouche. BTW, als "men" Haemers niet had willen oppakken dan had men hem niet opgepakt. Ook Van Brussel en De Jonghe niet.