Ben, uw vergelijking met Horion loopt even mank als een man met één been. Een Horion of Lector Hannibal opereren niet in groep. Je begint aan het Vos-syndroom te lijden. De Bende bestaat uit de oude, de killer en nog een andere monsterlijke loozer. Volgens jou spreken we van een dievenbende die toevallig uit monsters bestond en al even toevallig mensen moest doden louter en alleen omdat ze in de weg liepen. Komaan jongen, herlees je eigen forum.
En mocht deze groep kunnen bestaan hebben dan vergeet je met alle gemak een groot aantal getuigen. Deze groep monsters was dan zo vriendelijk beleefde uitnodigingen te sturen naar andere groepen om hun "optreden" te komen bekijken ("we waren aanwezig maar hebben dat kind niet gedood") of nog andere toeschouwers die in Aalst op café zaten in de buurt. Een dievenbende die er voor koos om op te treden met wapens in hun handen om olifanten neer te leggen.
Al blijf ik hier nog 16 bladzijden feiten opnoemen dan nog weet ik dat ik jou niet zal overtuigen. Soit, misschien kan de wetenschap jou minstens doen nadenken » repository.wodc.nl/
Ben wrote:We hebben het hier niet over "normale gangsters". We hebben het hier over monsters voor wie een mensenleven niets waard is.
Heb je het dan over een groep huurlingen die door gebrek aan geld besloot wat warenhuisovervallen te doen zodat ze eindelijk hun caravan konden naar de sloop doen en in een deftige villa gaan wonen? Ook in dat geval klopt de vergelijking met Horion niet. Ik vraag mij trouwens af wat ze dan na 1985 met hun moordlust gedaan hebben.