471

Re: Verjaring

» Forum

472

ctrix wrote:

Geheel toevallig vernam ik op een blauwe maandag een aantal "toevalligheden" die mij er nu 100% van overtuigen dat de waarheid nooit aan het licht zal komen. Het land zou inderdaad daveren op zijn grondvesten. .

Beste ctrix, het zou u sieren mocht u wat meer info geven. Ieder forumlid wacht hierop. Zo maar iets posten en dan zwijgen... pfff ... tijdverlies.

473

Ergens begrijp ik ctrix wel, er zijn toevalligheden waarover ik ook geen letter durf schrijven. Herman Decroo is trouwens niet de enige die zweeg.

"In het parlement werden er vragen over het rapport gesteld, maar de regering-Martens heeft het verslag vakkundig onschadelijk gemaakt. Verklaring? Het rapport was extreem schadelijk voor Mobutu én de Belgische regering."

Bron » p-magazine.com

En » Mobutu financierde extreem-rechts in België

Zeer toevallig stond er gisteren in de krant de nieuwe veroordeling van Dennis Black Magic. Hij kreeg 7 jaar cel daar waar het OM 5 jaar vroeg. Niet toevallig is dan weer dat Black Magic ook zijn mond eens te veel open trok ivm de fam. hier boven vermeld.

Iemand die dit alles leest begrijpt dan waarom er een aantal jaren geleden opnieuw een no go kwam ivm de financiële opzoekingen wat betreft "de Bende".

ctrix wrote:

Geheel toevallig vernam ik op een blauwe maandag een aantal "toevalligheden" die mij er nu 100% van overtuigen dat de waarheid nooit aan het licht zal komen. Het land zou inderdaad daveren op zijn grondvesten. De angst zit er nog steeds, en blijkbaar terecht, diep in bij mensen die iets toevallig meemaakten.

Ctrix : Ik zou u aanraden met uw informatie eerst bij een degelijk advocaat te gaan en via hem de cel BW contacteren. Ik zou als degelijk advocaat Meester Walter Van Steenbrugge aanraden.

475

Of natuurlijk anoniem delen aan de vaste "Bende van Nijvel verslaggever" Thierry Debels. De Cel doet er waarschijnlijk toch niets mee...

476

Waarom zou de cel nu ook met al die niet relevante informatie moeten aanvangen.

477

Volgens mij hebben ze al heel veel relevante informatie naast zich neergelegd, al dan niet onder druk. Ik geloofde er ook nooit in, maar er is een reden waarom er gezwegen wordt ...

478

Een reden zou kunnen zijn dat Vermassen er zelf jarenlang om gevraagd heeft. Ik bedoel dan om te verjaringstermijn voor bepaalde criminele feiten af te schaffen.

Bron » Nieuws

479

Een tussenoplossing zou zijn om een derde bendecomissie op te richten om toch wat druk op de ketel te zetten. Zoals het nu is lijkt het de bevolking nog amper te interesseren en het parket hoeft zich tegen niemand te verantwoorden.

480

Ach zo, een derde Bendecommissie. Dat men dan in die Bendecommissie maar eens begint met de Stropkens te ondervragen.