Re: Huiszoeking Marie-Jeanne Callebaut
Bedankt Bossi voor dit toch wel erg confronterende document. Niet nieuw maar da's niet belangrijk. Een simpele vraag misschien : heeft mevr. Callebaut haar documenten ook gedeeld met iemand of is er iemand die de inhoud van haar dossier kent ?
Er zijn personen die de inhoud van mevrouw Callebaut haar dossier kennen.
Op zeker moment kwam ik tot een bizarre vaststelling dat ik per email vertrouwelijk deelde met een paar personen. Ook twee raadsmannen heb ik van mijn vaststelling op de hoogte gebracht. In navolging daarvan heb ik op 10 juni 2020 om 16.42 uur de CWB op de hoogte gebracht met navolgende briefwisseling en telefonische contacten.
» Forum
Daarvan is een vertrouwelijk dossier opgemaakt. Een vertrouwelijk dossier kan men aanzien als een beschermingsmaatregel. Enkel de opsteller en magistraten zijn daarvan op de hoogte en hebben daar inzage toe.
Bedankt Bossi. Als we dit document lezen, is het moeilijk te geloven in het spoor van amateurbandieten.
Ik geloof geenzins in gewoon banditisme of amateurbandieten. De modus operandi 's lenen zich daar niet toe. Onmogelijk.
Het is hoedanook gemeen en harteloos om die vrouw haar dossier waar haar leven om draaide af te nemen. Noodzakelijk? Ik betwijfel het ten zeerste. Eerder de laatste compromitterende sporen opruimen.
Ik ben het daar niet mee eens. Een inbeslagname dat nuttig kan zijn in het onderzoek kan terug vrijgegeven worden. Dit is niet als gemeen en harteloos te beschouwen. Enkel de noodzaak om de waarheid te achterhalen of aan het licht te brengen. Voor sommige mensen klinkt dit misschien cru. Mij lijkt het dan ook vanzelfsprekend dat de in beslag genomen stukken terug vrij gegeven worden aan de rechthebbende.
Men had ook andere huiszoekingen kunnen uitvoeren waarin de procedure veel omslachtiger zou geweest zijn.