Niet doen ctrix, anderen zullen dat wel in jouw plaats doen. (smiley) Maar iedereen roept wel eens uit "Ik ben toch niet gek he". Seksuele uitspattingen (met of zonder minderjarigen) zijn van alle tijden en komen voor op alle plaatsen.
Maar je hebt gelijk, met alle desinformatie in deze zaak kunnen we van niets nog zeker zijn. Zelfs in de simpelste dingen des levens zit desinformatie. Ga naar de winkel en koop een pot confituur zonder suiker (staat er dan in grote letters op) draai hem om en bekijk de ingrediënten. Je zal zien dat er dan op staat "koolhydraten waarvan suikers 3%". Lees de krant en je ziet staan dat onze koopkracht het laatste jaar gestegen is. Ook niet juist want de koopkracht voor de laagste lonen is gedaald of m.a.w. de rijken worden rijker en de armen armer. Je kan niets bekijken of vastpakken of er zit deinformatie in.
Maar laat ons terugkeren naar de Bende en naar het jaar 2010 naar een post van insider.
Bouhouche was niet alleen degene die de auto van Al Ajjaz had teruggevonden in de ondergrondse parking, maar was ook degene die de auto heeft gestolen, gebruikt en in de parking geplaatst. Hij had informatie van Barbier gekregen waar hij de auto aan kon treffen.
Waarom? Van den Heuvel en Armfelt gaven leiding aan een bureau voor misleiding en desinformatie. Het ging hier dan met name om wat zij noemden "active measures", door met valse vlag operaties tegenstanders de indruk te geven dat zij hun medestanders waren en zich zo een plek in die organisatie te verwerven. Het grootste wapenfeit van de Nederlandse BVD (Binnenlandse Veiligheids Dienst) "Operatie Mongool", kwam uit hun koker. (...)
Bij het lezen van die post viel ik van mijn stoel, want tot dan was ik mij niet bewust van het feit dat er zelfs een bureau van misleiding en desinformatie bestond. Vanaf dat moment ben ik elke post of elk artikel anders beginnen lezen. Ging ik zelfs af en toe opzoeken waar of welke krant iets geschreven had en tot welke politieke strekking die behoorden. Wie er eventueel in de bestuursraad zat. Etc. ... etc. ... Kortom, wie zegt iets en waarom zegt hij dat.
En dan kom ik tot volgende vaststelling, waarom zo veel disinformatie en misleiding als het om een simpele groep bandieten ging die toevallig mensen neerknalden omdat ze in hun weg stonden? Voor mij is dat onmogelijk.
Xenophon wrote:Hoe is Guy Bouten getuige geweest van een exposé in besloten zitting dat die Godbille zou gehouden hebben voor de tweede Bendecommissie?
Of Guy Bouten daar effectief aanwezig was weet ik niet. Maar ik weet wel dat zijn relaas van de feiten klopt. Er bestaat ook nog zoiets" als "lekken", rapporten, of zelfs de persoon in kwestie gesproken hebben. Maar je opmerking is terecht. Ik beloof je dat ik mijn best zal doen om uit te zoeken of Guy Bouten daadwerkelijk aanwezig was op die zitting achter gesloten deuren. Geef mij wat tijd om het uit te zoeken. Stel mij die vraag nog eens eind juni. In ieder geval zijn de rapporten van Godbille publiek gemaakt of geraakt. Dat weet ik wel zeker.