Wanneer valt de Bom van Bossi? (smiley)
Bossi wrote:Maar nu kan ik wel met de hand op het hart zeggen dat eind juni een zware ontploffing zal plaatsgrijpen.
Het is natuurlijk weer gokken van mijn kant maar ik vermoed dat die zware ontploffing zou kunnen betekenen dat we het (voorlopig?) einde onderzoek zullen te horen krijgen.
Ik vermoed dus ook dat er in juni meer dan één ontploffing gaat plaats vinden. Ten eerste de verkiezingsuitslag, ten tweede dan het mogelijke einde onderzoek en dan nog een ontploffing die ik niet goed kan definiëren. Maar ze zal waarschijnlijk te maken hebben met een bom aan nieuws van mensen die niet langer willen zwijgen.
In ieder geval is de timing van de mededeling goed gekozen. Men is bezig met de verkiezingen, men is bezig met de resultaten van de kinderen en de bijbehorende schoolfeestjes en men is bezig met het voorbereiden van de vakantie. Perfecte timing om nieuws te brengen dat men niet graag wil horen.
Ik heb dit topic open gedaan nadat ik vernam dat er vragen kwamen van journalisten. Als zij op de hoogte gebracht zijn dan mag het forum het zeker ook weten dacht ik.