Re: In memoriam
Veel sterkte, innige deelneming. De goede herinneringen aan de forumgesprekken met u man blijven, Bedankt om dit droevig nieuws te delen.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Mededelingen → In memoriam
Veel sterkte, innige deelneming. De goede herinneringen aan de forumgesprekken met u man blijven, Bedankt om dit droevig nieuws te delen.
Innige deelneming! Zijn ideeën blijven voortleven op het forum.
Veel sterkte!
Innige deelneming mevrouw . Vleermuisje 1971 was één met ons , namelijk samen denken , samen wikken en wegen maar vooral elkaar verbeteren waar het kon ! Hij laat een leegte achter die moeilijk zal opgevuld raken . Uzelf kon hem beleven in de werkelijkheid , voor ons blijft hij in gedachten een strijder strijder voor gerechtigheid . Met alle respect mevrouw , nogmaals mijn medeleven en een opgestoken duim naar onze rondfladderende vriend daarboven !
Ook van mijnentwege oprechte deelneming.
Sterkte toegewenst bij het overlijden van uw dierbare metgezel, mvg zeno
Op persoonlijke aanvraag van de heer Bossi breng ik je zijn wens van " sterkte voor jezelf en innige deelneming voor gans de familie over " .
Bij deze .
Leo
Beste Saskia,
Veel sterkte en moed in deze donkere dagen.
Beste forumleden,
Ik heb droevig nieuws ontvangen dat onze vriend en teamgenoot, Leo, is overleden. Ik wens zijn echtgenote en zijn naaste familieleden bijzonder veel sterkte toe. Een bijzonder harde noot om zulk warmhartig persoon uit mijn vriendenkring te moeten verliezen. Vooral de persoonlijke gesprekken zal ik vooral hard missen omdat zijn kind ook deel uitmaakte bij de interventiedienst van de politie. Rust zacht waarde vriend en bijzondere dank voor uw bijdragen en vooral uw steunende woorden. Snik...
Het is voor mij ook schrijven met een lach en een traan. Zal nooit of nooit mijn eerste ontmoeting met Leo vergeten. Ik had een paar mensen uitgenodigd waaronder Leo. Maar Leo en een ander forumlid die samen kwamen waren te laat. Opeens kreeg ik telefoon, ja sorry we zullen een uur later zijn want ik krijg de Leo niet in mijn wagen. Later vernamen we dat dit forumlid Leo was gaan halen met een sportwagen en hij kreeg Leo niet in die sportwagen. Moest dus helemaal terug naar huis een andere wagen gaan halen. Een uur later ging de bel en deed ik de deur open. Ik moet toen spontaan uitgeroepen hebben "De Reus". Want Leo was inderdaad een reus van een vent. En ook niet bepaald smal of slank. Een indrukwekkende persoon. Later was het zijn persoonlijkheid die opviel. Een ontzettend warme man. Ook een erg slimme man. Gezien Leo een paar jaartjes ouder was dan ik noemde ik hem steeds mijnen oldtimer. Vaarwel Oldtimer. Hopelijk tot ziens. Liefste reus ooit.
Bende van Nijvel → Mededelingen → In memoriam