Insp. Witse wrote:Hoi Fenix, ik lees elke dag het forum mee hoor
Actief posten heb ik achter mij gelaten, onze forumbeheerder heeft namelijk een uitgesproken mening als het niet in zijn kraampje past. Blijf zeker posten!
Blijf ook posten, Witse en bekijk het vanuit de plezierige kant. Dan denk je aan een houten karkollenkraampje / viskraampje. Die karkollen zijn ook gedraaid.
Fenix wrote:Bossi toch, je hebt je een beetje ongelukkig uitgedrukt ivm de gele bottekes en een lingeriewinkel
In het dossier dan en niet in de lingeriewinkel.
Ben wrote:We weten niet wat er gezegd gaat worden en wat er ook gezegd gaat worden, dat betekent niet dat hypothese A of hypothese B gelijk gaat hebben.
Altijd die tegenstrijdigheid van jou, Ben. Gezien de belangrijke onderzoeksdaden van december jl. die jij verkondigde, zullen ze meedelen dat de daders zijn gevonden. Daarvoor moeten de bijkomende diensten, het nationaal slachtoffercel, op 18 juni aanwezig zijn. In de media verkondigde men ook dat er een verkeerde brief is geweest.
Ondanks de tweede brief waarvan slachtoffers en nabestaanden nog niet op de hoogte waren.
In uw optiek zijn we leugenaars dat we vorig jaar al verkondigden dat het dossier ging afgesloten worden. Maar we zullen je tevreden stellen dat dit in het dossier ook is gelogen en zij die er beroepsmatig in werkten ook leugenaars zijn. Ik wist niet dat de Delta Cel dan zo uitgebreid was in Absurdistan. Ondanks blijkt dat die mensen ook niet gelogen hebben.
Zelfs advocaten verkondigden dat het de goede richting uitging. Nu verkondigen ze het tegenovergestelde. Doe maar. Ik maak mij er niet meer druk in maar onze waarheid komt wel in aantocht.
We zijn echt wel benieuwd naar die belangrijke onderzoeksdaden van december 2023 die jij verkondigde. En zeker met de aansluitende brief daarop uitgaande het Federaal Parket dd. van 02 januari 2024.