121

Re: Stopzetting onderzoek

Jef Vermassen over afsluiten onderzoek naar de Bende van Nijvel: “Het mág gewoon niet uitkomen”

En zoals hier iemand schreef. Daarmee hebben de complotdenkers gelijk gekregen. Waaronder ik. Ik kan u nochtans verzekeren dat het mij geen zak kan schelen wie gelijk heeft. Ik wil gewoon de waarheid. En dat is zo ongeveer hetzelfde als zeggen "Ik wil een tropisch eiland".

122

Re: Stopzetting onderzoek

ctrix wrote:

Oei, maar daar mogen we het niet over hebben he Ben, want dat doet niks ter zake.

Klopt, je hebt goed opgelet.

Insp. Witse wrote:

Actief posten heb ik achter mij gelaten, onze forumbeheerder heeft namelijk een uitgesproken mening als het niet in zijn kraampje past.

Ah, en wat is dan die mening en dat kraampje?

fenix wrote:

Jef Vermassen over afsluiten onderzoek naar de Bende van Nijvel: “Het mág gewoon niet uitkomen”.

En zoals hier iemand schreef. Daarmee hebben de complotdenkers gelijk gekregen.

We weten niet wat er gezegd gaat worden en wat er ook gezegd gaat worden, dat betekent niet dat hypothese A of hypothese B gelijk gaat hebben.

fenix wrote:

Tja Ctrix, ik had nochtans nieuws ter zake, dat niet ter zake doet, maar ja, ik kan het niet meer posten.

Zet het even op mail, dan kan ik zien of het relevant is en of het klopt. Indien dat zo is, kan ik het topic terug openen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

123

Re: Stopzetting onderzoek

Insp. Witse wrote:

Hoi Fenix, ik lees elke dag het forum mee hoor smile
Actief posten heb ik achter mij gelaten, onze forumbeheerder heeft namelijk een uitgesproken mening als het niet in zijn kraampje past. Blijf zeker posten! smile

Blijf ook posten, Witse en bekijk het vanuit de plezierige kant. Dan denk je aan een houten karkollenkraampje / viskraampje. Die karkollen zijn ook gedraaid.

Fenix wrote:

Bossi toch, je hebt je een beetje ongelukkig uitgedrukt ivm de gele bottekes en een lingeriewinkel

In het dossier dan en niet in de lingeriewinkel.

Ben wrote:

We weten niet wat er gezegd gaat worden en wat er ook gezegd gaat worden, dat betekent niet dat hypothese A of hypothese B gelijk gaat hebben.

Altijd die tegenstrijdigheid van jou, Ben. Gezien de belangrijke onderzoeksdaden van december jl. die jij verkondigde, zullen ze meedelen dat de daders zijn gevonden. Daarvoor moeten de bijkomende diensten, het nationaal slachtoffercel, op 18 juni aanwezig zijn. In de media verkondigde men ook dat er een verkeerde brief is geweest.

Ondanks de tweede brief waarvan slachtoffers en nabestaanden nog niet op de hoogte waren.

In uw optiek zijn we leugenaars dat we vorig jaar al verkondigden dat het dossier ging afgesloten worden. Maar we zullen je tevreden stellen dat dit in het dossier ook is gelogen en zij die er beroepsmatig in werkten ook leugenaars zijn. Ik wist niet dat de Delta Cel dan zo uitgebreid was in Absurdistan. Ondanks blijkt dat die mensen ook niet gelogen hebben.

Zelfs advocaten verkondigden dat het de goede richting uitging. Nu verkondigen ze het tegenovergestelde. Doe maar. Ik maak mij er niet meer druk in maar onze waarheid komt wel in aantocht.

We zijn echt wel benieuwd naar die belangrijke onderzoeksdaden van december 2023 die jij verkondigde. En zeker met de aansluitende brief daarop uitgaande het Federaal Parket dd. van 02 januari 2024.

124

Re: Stopzetting onderzoek

Ik vertrouw de forumbeheerder niet meer,  sorry

125

Re: Stopzetting onderzoek

fenix wrote:

Ik wil een tropisch eiland".

Laat me raden. Mmmmm....Ben is uw eerst uitgenodigde.:):)

126

Re: Stopzetting onderzoek

ctrix wrote:

Ik vertrouw de forumbeheerder niet meer,  sorry

Beter schrijven dat je Bossi niet meer vertrouwd of er is binnenkort niemand meer op het forum. Erg, erg. Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

127

Re: Stopzetting onderzoek

Ik denk dat iedereen best even een Palmke drinkt en de zaak wat laat zakken.

Het kan best zijn (is zelfs waarschijnlijk) dat het doek zal vallen over heel de zaak.  Maar ik geloof ook Ben als hij zegt dat er eind vorig jaar nog interessante onderzoeksdaden geweest zijn in het dossier.  In elk geval:  ik geloof dat hij te goeder trouw is wanneer hij dat zegt.

Met hier kwaad te worden op elkaar en beschuldigingen heen en weer te gooien wint niemand iets.  We zullen zien wat we zullen zien.

Allez mannen (en vrouwen), we zijn het vaak niet eens met elkaars hypotheses, fair enough.  Maar een zeldzame enkeling die hier meestal snel buitenligt niet te na gesproken denk ik oprecht niet dat iemand niet te goeder trouw is, ook al zie ik hun theorie niet.  Ik denk dat Ben genoeg krediet verdiend heeft over de jaren heen en met al het werk dat hij in de site steekt opdat ook niemand aan zijn goede trouw zou twijfelen.

128

Re: Stopzetting onderzoek

Xenophon wrote:

Ik denk dat iedereen best even een Palmke drinkt en de zaak wat laat zakken.

Ik denk dat Ben genoeg krediet verdiend heeft over de jaren heen en met al het werk dat hij in de site steekt opdat ook niemand aan zijn goede trouw zou twijfelen.

Zo is het beste Xeno, 100 % gelijk.

1 Palmke dus voor u, Bossi   + n Trippel, Ctrix n Omer, Fenix n Gouden Carolus, Ben n Belle vue Geuze en voor mij Bolleke De Koninck + de rekening.

Even adem halen beste mensen en tot later n keertje.

smile

129

Re: Stopzetting onderzoek

raison d'etat..en de laatste doet het licht uit.
Respect voor ieders mening en standpunt.
Maar aan mij krijg je niet verkocht dat mensen zoals Troch ,meester vermassen..Callebaut..Coveliers..
Bulthé.. Vernaillen..Eddy Vos..HIPA en alle nabestaanden, slachtoffers er altijd en helemaal naast zitten.
Nee....sorry.
Dit is niet zomaar tussen de plooien van de geschiedenis verdwenen.

130

Re: Stopzetting onderzoek

Xenophon wrote:

Ik denk dat iedereen best even een Palmke drinkt en de zaak wat laat zakken.

Het kan best zijn (is zelfs waarschijnlijk) dat het doek zal vallen over heel de zaak.  Maar ik geloof ook Ben als hij zegt dat er eind vorig jaar nog interessante onderzoeksdaden geweest zijn in het dossier.  In elk geval:  ik geloof dat hij te goeder trouw is wanneer hij dat zegt.

Dan is het bijzonder triest dat men Ben verkeerde info heeft aangereikt. En voor het werk en zijn tijd in het forum daarover is geen betwisting mogelijk.

Zo is het beste Xeno, 100 % gelijk.

Thomas2 wrote:

1 Palmke dus voor u, Bossi   + n Trippel, Ctrix n Omer, Fenix n Gouden Carolus, Ben n Belle vue Geuze en voor mij Bolleke De Koninck + de rekening.

Even adem halen beste mensen en tot later n keertje.

Wil je mijn rijbewijs laten intrekken, Thomas? Na 18 juni dan. smile

Ik hoop echt ongelijk te hebben wat 18 juni e.k. betreft doch met redenen twijfel ik daar zeer sterk aan.

Voor het overige dek ik hier de discussie toe met de mantel der liefde.