Re: Stopzetting onderzoek
Ik zeg toch dat ik het niet weet? Misschien aan de kant van de overheid/justitie die zijn burgers niet kan beschermen en slachtoffers in de kou laat staan
Je weet het niet, dus begin je maar te gokken. Gast, ik ben al bijna 20 jaar met deze site bezig. Je hebt nog geen woord tegen mij gesproken of iets gevraagd aan mij en je hebt het lef om zoiets te verkondigen. Ik stel voor dat je terug wat minder post, want aan zo'n respectloos gedrag heb ik geen behoefte.
Ik weet waarom ik deze site heb en de mensen die me kennen weten waarom ik deze site heb en hier zo verdomd veel tijd in steek. Maar gok maar rustig verder. Geloven doe je me toch niet.
Wat is er met den Ben aan de hand?
Met mij is er niets aan de hand, maar toch bedankt voor je bezorgdheid. Maar hé, zot idee. Je kan het ook rechtstreeks aan mij vragen. [info@bendevannijvel.com]
En wat doe jij dan? Jij helpt ongewild mag ik hopen diezelfde cel met hier op het forum een brief te publiceren waaruit min of meer moest blijken dat Lucien half zot was.
Dus als ik iets post dat een getuigenis in twijfel trekt, dan help ik zogezegd een falend onderzoek? Er is nog een andere mogelijkheid: ik geloof niet zomaar ieder verhaal dat over dit dossier in de wereld wordt gestuurd. Als er andere mensen zijn die verhalen wel geloven omdat het in hun theorie past, dan is dat voor mij geen probleem. Maar dan moet je er ook wel tegen kunnen dat er zaken worden gepubliceerd die het verhaal in twijfel trekken of onderuit halen.
Over het hoofdstuk Marie Jeanne ga ik op jouw verzoek zwijgen want het deed niet ter zake.
Ik wacht nog steeds vol spanning op je mail.
Maar nu, de zon schijnt en het is terrasjesweer ...