Topic: Boek: Badfellas - Reflections on a Life in the Halls of Justice

Omschrijving

Een autobiografie van de Amerikaanse advocaat Thomas G. Roth, een van de aanklagers in het proces van de Siciliaanse Connectie waarin de Belgische heroïnesmokkelaar Albert Gillet begin jaren 80 een kroongetuige was. Het was de Amerikaanse uitloper van wat hier de zaak-François genoemd werd. Deze zaak, en Gillet, komen ruim aan bod in het hoofdstuk 'Welcome to Palermo'.

Info

  • Auteur(s): Thomas G. Roth

  • Uitgeverij: Xlibris US

  • Aantal bladzijden: 322

  • Taal: Engels

Re: Boek: Badfellas - Reflections on a Life in the Halls of Justice

Bedankt, heb net de e-versie ervan gekocht op Amazon.

3

Re: Boek: Badfellas - Reflections on a Life in the Halls of Justice

Ga het boek ook zeker kopen. Af en toe zit ik in de morgen in Pasticceria Palermo in Maasmechelen, thuisstad van de  Aquino's, de Vlaamse Soprano’s, weg te dromen van het echte Palermo. Het interieur is er precies hetzelfde als in om het even welke pasticceria in Palermo. De advocaten van de Aqiuno's waren precies dezelfde als die van De Bende-slachtoffers. Vermassen, Van Steenbrugge, Mary.

» www.rechtzetting.be

In één van de commentaren lees je:

"Rose-Marie, het gaat hier om een wijd vertakt netwerk dat zijn wortels heeft in de Roze Balletten en waarvan de kopstukken bekend zijn met één van de kleinzoons van Don Vito Corleone. Ze hebben een rechtstreekse lijn met het Witte Huis en het Cremlin en geven naar verluidt stijladvies aan Kim Yong-un. Naar verluidt werden de worsten op hun eerste jaarlijkse barbecue zelfs nog geleverd door Paul Vanden Boeynants zelve … het zou me niet verbazen als ze in de luttele minuten voor hun arrestatie nog een grootschalige doofpotoperatie opgezet hebben."

Ik heb dus meer dan één reden om dat boek te kopen. Dank je Thomas.