Rustig blijven mensen. Om te beginnen denk ik dat jij je niet aangesproken moet voelen Xeno. Ten tweede is het woord jullie hier ongepast. Nu lijkt het zo alsof ik met bepaalde mensen iets afgesproken heb ivm dit onderwerp. Met Hipa bijvoorbeeld, maar dat is niet zo. Ik spreek over mijn eigen bron of bronnen. Ik heb zelfs gespecifieerd dat het geen forumlid was. Maar die bron heeft wel net hetzelfde gezegd dan hetgeen Hipa hier boven schrijft, namelijk dat Lucien een soort dossier had met fiches waarop minutieus vermeld stond wie wat en wanneer. Ik heb dat hier jaren geleden trouwens op die manier geschreven. Van mij moet jij hier niets accepteren van al wat ik hier zeg. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn bron(nen) volledig vertrouw. Die bron kan zich niet kenbaar maken gezien die jaren aan een stuk bedreigd werd. Justitie en alle nodige diensten zijn hier van op de hoogte. En die pv's heb ik wel gezien. Ik weet ook dat een advocaat van Lucien beschoten werd.
Ik verwijs hier naar een artikel uit P magazine dat ik niet kunnen lezen heb ( zit achter een betaalmuur) maar waarvan de inhoud duidelijk is afgeleid van de zinnen die wel te lezen zijn:
"Als we aan de Bende van Nijvel denken, denken de meeste burgers automatisch aan de liquidaties op de parking van Delhaize Aalst. Daar en in het warenhuis vielen immers 8 doden. In Overijse vielen er net daarvoor ook al 5 doden. Volgens een kroongetuige zitten we daar nochtans veel dichter bij de waarheid. En dat vertellen blijft ook vandaag levensgevaarlijk."
https://p-magazine.com/nl/articles/doss … aarlijk-is
Xeno; "Kom met bewijs of minstens met een uiteenzetting waarom je denkt dat het gegaan is zoals jullie beweren."
Dat ga je van mij niet krijgen vriend, ten eerste omdat ik geen enkel stuk bezit en ten tweede omdat ik geen mensenleven in gevaar wil brengen. No way.
Natuurlijk praten wij met een aantal forumleden over dit onderwerp en wisselen wij gedachten en weetjes uit, dat is geen publiek geheim. Maar iedereen schrijft hier wat hij wil of kwijt wil. Zoals auteurs van boeken ook schrijven wat zij willen. Die vraag jij toch ook niet per mail om een uiteenzetting of een bewijs?
En voor alle duidelijkheid, ik noem het ook manipulatie als een levenswerk van iemand de grond ingeboord wordt op basis van één brief. Ik heb hier meer dan 2000 posts geschreven, ga zoeken en je zal er minstens één vinden waarmee je mij redelijk belachelijk kan maken. Zegt die ene ongelukkige post dan alles over mij? Ik dacht het niet.
Zal ik je mijn mening van alles wat hier boven staat eens ongezouten geven. Hippa is een onnozelaar, ik ben een onnozelaar en dit alles omdat wij een derde onnozelaar "verdedigen" . Of beter gezegd iemand die "men" tot onnozelaar gebombardeerd heeft. Voor alle duidelijkheid ik bedoel niet Ben noch jij Xeno met "men". Ben is in deze doorgeefluik en jij maakt gewoon een kritische opmerking zoals we van jou gewoon zijn ( meestal terecht trouwens.)
Ik vergeet nog de vierde "onnozelaar" Bossi. Bossi zijn bron is niet mijn bron zoals Hippa zeer waarschijnlijk nog een andere bron heeft. En nog andere forumgebruikers weer andere bronnen hebben. Voor dit laatste verwijs ik naar het forum onder de rubriek "loods".
Kunnen we dan nu aub over gaan tot de orde van de dag ? Ik steek mijn tijd liever in andere zaken hier en naast het forum.