Re: ARI
Vermits de twee namen die we kennen wat mij betreft in de top drie van onderbelichte namen staan een zeer rechtgeaarde vraag op dit forum.
You are not logged in. Please login or register.
Vermits de twee namen die we kennen wat mij betreft in de top drie van onderbelichte namen staan een zeer rechtgeaarde vraag op dit forum.
A5: Frans Wouters uit Ruisbroek
Zou A5 deze Frans Wouters zijn?
Frans Wouters (81) (...) uit Ruisbroek (...). (...) Frans werd rijkswachter in de brigade in Ukkel en werkte nadien 20 jaar bij de Militaire Inlichtingendienst.
Bron: www.editiepajot.com | 7 september 2013
Mogelijk dus een oud-collega van Bouhouche bij de brigade van Ukkel.
Goed gevonden Patrick 111. Alweer iemand die te maken had met de militaire veiligheidsdienst.
Veel andere namen (soms wel met een licht andere schrijfwijze dan hier) kan je ook online terugvinden. Of het altijd om de juiste mensen gaat, weet ik niet zeker, dus ga ik er liever niet te diep op in, maar de kans is wel groot aangezien ze vaak uit dezelfde vier, vijf gemeentes uit Brussel komen en vaak net als Bouhouche & Beijer zelf van de babyboomgeneratie zijn.
Zo denk ik dat er minstens twee namen uit de lijst in de luchtvaartsector actief waren. Een andere naam lijkt met een cosmeticalabo te maken te hebben. Sommige anderen lijken me dan weer eerder extreem-rechts en/of politie geweest te zijn. En Jacques Grauls is in 2010 op het forum al eens aan bod gekomen, toen die in Paraguay, of all places, werd doodgeschoten.
Cosmeticalabo, Paraguay, luchtvaart, een rijkswachter uit de zaak-François die thuis was op de luchthaven van Zaventem... Het doet allemaal aan één specifiek onderwerp denken bij mij.
Mogelijk dus een oud-collega van Bouhouche bij de brigade van Ukkel.
Vergelijk robotfoto nr.9.