21

Re: In memoriam

Potverdorie, die zag ik niet aankomen.
Gecondoleerd, en heel veel sterkte voor de familie en vrienden.
Ik zal jou en jouw bijdragen hier missen Leo.

22

Dit is toch wel even schrikken .
Beste Leo altijd enorm veel sympathie gehad voor jouw !
Een man die altijd beleeft maar toch zijn gedacht zegde .
Mijn deelneming aan de familie .

23

Erg triest om te horen, we gaan Leo hier missen op het forum.
Heel veel sterkte aan zijn familie en vrienden.

Verdorie, Leo ...

Had zijn eigen theorie, maar verkondigde die altijd beleefd en respectvol, en vertelde vaak op een kleurrijke manier over zijn bewakingsopdrachten en alle bijhorende 'avonturen'.

Veel sterkte aan iedereen die hem zal moeten missen ...

Met veel intresse volgde ik Leo zijn bijlagen hier op het forum die altijd duidelijk , gemotiveerd en respectvol werden  neergeschreven , rekening houdend met eenieder zijn mening.

Ik zal je hier zeker missen Leo , bedankt voor je vele uren dat je hier aanwezig was.

Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.

Over Leo's bijdragen kan ik enkel maar positief zijn, zowel de verhalen over zijn professioneel leven als de manier waarop hij in discussie trad. Een absolute verrijking voor dit forum.

Als er iemand is bij wie ik geen moment getwijfeld heb over zijn authenticiteit, dan is hij het wel.

We zullen jou en jouw bijdragen hier oprecht erg missen.

27

Innige deelneming aan zijn familie en zijn vrienden. Hij was één van de eerste hier en ook altijd één van de meest rustige en beleefdste forumleden, ondanks - of dankzij - zijn uitgesproken mening.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

28

HIPA wrote:

Dit is toch wel even schrikken .
Beste Leo altijd enorm veel sympathie gehad voor jouw !
Een man die altijd beleeft maar toch zijn gedacht zegde .
Mijn deelneming aan de familie .

Leo was een fantastisch, aangenaam en warmhartig persoon. Idem zijn echtgenote, zoon en schoondochter. Binnen onze groep veel steun en medewerking van gekregen. Hij stond erop dat de waarheid kenbaar zou gemaakt worden. 

Was bijzonder trots op zijn vader en heeft er ook over geschreven.

Rijkswachter in de moeilijke jaren:

https://www.ablhistoryforum.be/viewtopic.php?t=5070

Ik wens de familie van Leo, een wijze man voor wie ik veel sympathie heb, heel veel sterkte.