De nabestaanden en slachtoffers krijgen in aanloop van het debat in de raadkamer toegang tot het volledige dossier van de Bende van Nijvel. Zij zullen dan ook nog bijkomende onderzoeksdaden kunnen vragen. Ik weet al wel een goeie vraag: waarom heeft het onderzoek naar Philippe Lemaire niet voor een doorbraak gezorgd?
ctrix wrote:Zoals ze jou ook over allerlei persoonlijk ingelicht hebben misschien
Ik sta niet in contact met de speurders.
ctrix wrote:Gebrek aan respect van wie?
Zoals het er duidelijk staat: van de pers om te speculeren over de redenen van het samenroepen van de slachtoffers en nabestaanden. Er waren ook nabestaanden naar de bijeenkomst gegaan met hoop:
"Ik ben naar hier gekomen met de hoop dat er nog iets zou uitkomen."
Is het dan van een aantal mensen op een forum om te zitten speculeren over wat er gezegd gaat worden? Nee, absoluut niet. En dat was ook de simpele boodschap die ik wou meegeven: we weten het niet, dus het heeft geen zin om erover te speculeren.
ctrix wrote:De meesten zullen wel gelezen hebben wat je hem onlangs geantwoord hebt
Geen idee waarover je het hebt ...
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube