1

Topic: Osbroekpark 3

Op 31 oktober 1985 hebben twee personen aan de atletiekpiste in het Osbroekpark in Aalst een ontmoeting met drie mannen die zich heel verdacht gedragen. Van deze drie mannen werd een robotfoto gemaakt. Deze zijn nooit verspreid.

Een opvallend detail dat specifiek vermeld wordt, is het feit dat ze alle drie met de handen in de zakken lopen.

De tekening werd gemaakt in november 1985.

Omschrijving:

  • Haar: brosse, kort geknipt. Donker blonde kleur

  • Dikke, ronde kop

  • Zware kin met vleesbaard

  • Halsdoek: lichte kleur

  • Lange lederen mantel, rijkt bijna onder de knieën. Donkere kleur.

  • Witte katoenbroek, zeer smal. Ziet de vorm van het been.

  • Donkere schoenen

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/osbroe12.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Osbroekpark 3

Adriano Vittorio?

Straks krijgt kuros nog gelijk met zijn Bende bestaande uit individuen die dankzij hun uiterlijk geen kans maakten in de maatschappij.

Re: Osbroekpark 3

Vraag is of ze er iets mee te maken hebben. Die struise lijkt nogal op Luc B. (Sudisten).

4

Re: Osbroekpark 3

Robert De Staerke?

Re: Osbroekpark 3

De beschrijving die elders te lezen is:

Luc en Suzy zagen ze goed: de eerste als een erg grote, struise, geblokte man met lederen vest, weinig behaard. De Taunusbestuurder met een dikke ronde kop, zwart haar en een snor, van het Italiaanse type, “Clayton uit Dallas, maar jonger”. De derde, die uit het pad kwam gelopen als de oudste van de drie, 45-50 jaar met een scherp gezicht. Toen Luc ons vroeg of er van een van de daders een beschrijving was gegeven en geantwoord werd: een man van 1.90 m, bonkte hij op tafel: “Ziet ge Suzy. De man van de dreef!”

Ik vermoed dat de onderstreepte stukken tekst bij de persoon op deze tekening horen.

Re: Osbroekpark 3

Deze man wordt door advocaat Vandenbussche inderdaad herkend als Vittorio. Na de eerder aangebrachte link met Becker en een verdachte nummerplaat; plots twee hoofdverdachten uit de eerste golf die nu ook in beeld komen in Aalst?

Re: Osbroekpark 3

Ook door AI gehaald en ingekleurd » paste.pics

8

Re: Osbroekpark 3

Knap werk, Iemand, maar ... die foto's (3) die nu recent geplaatst werden : had die nog nooit eerder gezien. Lijken mij eerder tekeningen op basis van bestaande foto's maar ik hoop dat ik me dik vergis. De gelijkenissen lijken me - al dan niet intentioneel - te treffend.

Re: Osbroekpark 3

Er is geen mens aan te pas gekomen, 100% generatieve AI.

Re: Osbroekpark 3

Een leuke gimmick maar voor de rest waardeloos.