11

Re: Reuzen

Abdelkader Belliraj?

Re: Reuzen

Is al een oudere piste, Belliraj zou de 'leider' geweest zijn, Aali Aarass de reus » Nieuws

Re: Reuzen

Salesse heeft overal gewoond, maar is in 1985 naar Frankrijk gevlucht denk ik.

14

Re: Reuzen

club_le-happy-few wrote:

Het hoofd lijkt op Claude Nitelet, maar die is ongeveer 1m72 denk ik?

Nitelet is geen reus, hij meet maar 1m73. Salesse trouwens ook niet, die is maar 1m79.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

15

Re: Reuzen

Bossi wrote:

Zoals de magistraten vrijdag meedeelden was er echt sprake van een reus die zich op één plaats bevond en dat was in Overijse.

Vanaf welke lengte is iemand een reus? smile Want in Dinant werd één van de gangsters omschreven als zeer groot (bijna 2m) en één van de daders in de Delhaize in Beersel is 1m90 groot.

Ik denk dat je de woorden van de magistraten anders moet interpreteren: de persoon die in Overijse als reus werd omschreven, werd nergens anders opgemerkt door getuigen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Reuzen

Wie heeft het verhaal van de reus bedacht? Wie heeft het verhaal bedacht van het trio bestaande uit de moordenaar, de oude man en de reus?

17

Re: Reuzen

Ben wrote:

Ik denk dat je de woorden van de magistraten anders moet interpreteren: de persoon die in Overijse als reus werd omschreven, werd nergens anders opgemerkt door getuigen.

Op de robotfoto G15, degene waar het feit dat hij linkshandig is, onleesbaar is gemaakt. Morgen zullen mensen die de geschiedenis herschrijven ons vertellen dat de moordenaars dwergen waren.

Hoeveel reuzen op je lijst lijken fysiek op Patrick Haemers, zijn linkshandig, hebben zijn bloedgroep, zijn schoenmaat, enz? ... De lijst is niet uitputtend en komt nergens mee overeen.