261

Re: Stopzetting onderzoek

Bossi wrote:

Was niet aanwezig op 28 juni jl. en dat had zijn nadelen zoals ik schreef.

Misschien, maar na allles wat hij heeft meegemaakt, niet alleen tijdens de overval maar ook de jaren nadien kan ik me inbeelden dat het voor hem welletjes is geweest.

Re: Stopzetting onderzoek

Zo denk ik er ook over Django68.
Buik vol van de speurders, van het gerecht, van altijd valse hoop die hij moest aanhoren via de media. Moest ikzelf meegemaakt hebben wat David heeft meegemaakt, ik zou ook mijn kat gestuurd hebben. Genoeg is genoeg. Game over.

Re: Stopzetting onderzoek

Het spel is voorbij. Niet zo zeker. De motivatie van de magistraten om het onderzoek te beëindigen is niet duidelijk.

264

Re: Stopzetting onderzoek

Django68 wrote:
Bossi wrote:

Was niet aanwezig op 28 juni jl. en dat had zijn nadelen zoals ik schreef.

Misschien, maar na allles wat hij heeft meegemaakt, niet alleen tijdens de overval maar ook de jaren nadien kan ik me inbeelden dat het voor hem welletjes is geweest.

Scaramouche wrote:

Zo denk ik er ook over Django68.
Buik vol van de speurders, van het gerecht, van altijd valse hoop die hij moest aanhoren via de media. Moest ikzelf meegemaakt hebben wat David heeft meegemaakt, ik zou ook mijn kat gestuurd hebben. Genoeg is genoeg. Game over.

Ik begrijp jullie allebei. Ik begrijp ook de andere slachtoffers en nabestaanden. Als men het in de pers kan zeggen en in de media kan verkondigen, zeg uw mening, uw ervaringen en vooral het gevoel van machteloosheid dan ook recht in het aangezicht van de aanwezige magistraten.

Ook derden hadden kunnen verwijzen naar HIPA zijn mededelingen en daarop kunnen aansluiten met nog tal van andere voorbeelden.

En wat mij ook bijzonder teleur stelde. Dat advocaten die graag in de media komen ook niet aanwezig waren op zulke aangelegenheid. De ene spreekt niet tegen de andere. Dat getuigt absoluut niet van samenwerking in zulke zaak en komt een optimale verdediging van alle slachtoffers en familieleden mijn inziens niet ten goede. Integendeel.

Wie niets zegt kan niets misdoen. Dat is ook een feit.

Re: Stopzetting onderzoek

De plotters staan aan de andere kant. Die van instellingen die een ideologie dienen en die het volk verachten.

266

Re: Stopzetting onderzoek

Zal aan Ben vragen of ik vanaf morgen mag inloggen als madame Soleil, vond deze tekst van mezelf uit 2020:


"Moeten we ons dan afvragen of Maud Sarr net als Fortunata werkte voor een buitenlandse inlichtingendienst zoals de Mossad en de CIA? En hadden al deze "ingrepen" van veiligheidsdiensten te maken met wapenhandel? In dat geval kunnen Marianne Capelle en Co op hun kop gaan staan maar zullen zij hun opdracht niet tot een goed einde kunnen brengen. De advocaat van een slachtoffer had dus groot gelijk toen hij schreef "De bende zit bij u Mevrouw".

Marianne zonder Vrees kan dan Hell's Angels, piraten, de Italiaanse maffia etc. niet vrezen, voor buitenlandse veiligheidsdiensten zal zelfs zij moeten passen."

Zal mij morgen ofzo eens afvragen of historici enzo de zaak kunnen oplossen. Gaan zij de geschiedenis mogen herschrijven ?

Ondertussen is nog niet geweten of de raadkamer zal instemmen met de stopzetting van het onderzoek EN of de feiten onder de noemer Bende van Nijvel in aanmerking komen voor de nieuwe wetgeving ivm de onverjaarbaarheid. In normale omstandigheden zijn dit hindernissen die zonder veel problemen kunnen genomen worden..........

Re: Stopzetting onderzoek

Het risico van dit: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Doxing, wordt verkleind, zodra de inhoud van de processen-verbaal die zijn opgemaakt in het kader van het gerechtelijk onderzoek, naar buiten wordt gebracht.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

268

Re: Stopzetting onderzoek

fenix wrote:

In normale omstandigheden ....

Wishfull thinking...

269

Re: Stopzetting onderzoek

Dat is dan indien het risico op vervolging van een dader 0 is maar...........maar de laatste jaren heeft het federaal parket duidelijk bewezen dat ze liever ex speurders verhoren of oppakken dan daders, In hun ogen zijn dat mede-daders. Naast de jacht op ex-speurders bleek er ook jacht te zijn gemaakt op forumleden of ex- forumleden. Dat is naar mijn mening zowat het enige waar ze zich mee bezig gehouden hebben. En verder hebben ze een selectie gemaakt van mensen of mogelijke daders ivm DNA  onderzoeken en dat kunnen we omschrijven als " too little too late". En ik vergeet nog een belangrijke, ze hebben een volledig dossier en de persoonlijke nota's weggehaald bij een nabestaande. Ook wat dat laatste betreft hebben ze zich niet gehouden aan de wetten en plichten .
Blijkbaar was bovenstaande veel belangrijker dan achter de huurmoordenaars aan te gaan.

270

Re: Stopzetting onderzoek

fenix wrote:

Dat is naar mijn mening zowat het enige waar ze zich mee bezig gehouden hebben.

Totaal foute mening. Je mond zal openvallen als je weet wat het federaal parket allemaal heeft gedaan en heeft geprobeerd om de daders te vinden. Ze hebben echt alles uit de kast gehaald.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube