Re: Stopzetting onderzoek

Natuurlijk is er vanalles gebeurd maar dat maakte al lang niets meer uit. Het kalf is al heel lang verdronken en al wat die zogezegde superspeurders en superonderzoeksrechters en superparketten hebben uitgespookt was alleen maar om aan de bevolking te kunnen zeggen dat ze er zogezegd alles aan gedaan hebben wat ze konden. Ge gaat toch ook geen lijk meer reanimeren dat al 10 dagen dood is.

282

Re: Stopzetting onderzoek

Ben wrote:
fenix wrote:

Dat is naar mijn mening zowat het enige waar ze zich mee bezig gehouden hebben.

Totaal foute mening. Je mond zal openvallen als je weet wat het federaal parket allemaal heeft gedaan en heeft geprobeerd om de daders te vinden. Ze hebben echt alles uit de kast gehaald.

Wat we vorig jaar al wisten poogde jij nog steeds tot de voorlaatste maand van Juni 2024 te betwisten.

Als je sinds 2018 bent toegetreden tot het dossier als magistraat en alles uit de kast kunt halen wat u beweerd? Onmogelijk. Ten bewijze daarvan de Delta leden die naar hun stukken hebben verwezen die zich normalerwijze in het dossier bevonden. Over dossierkennis gesproken, beide magistraten waren daarvan niet op de hoogte. Om een gerechtelijk onderzoek te starten zouden ze minstens over alle stukken moeten beschikken wat absoluut niet het geval bleek te zijn in de zaak DELTA.

Zo betwist u ook de feiten inzake de Heer De Smet uit Overijse. Zonder hierbij aanwezig te zijn in Overijse beweer jij het tegenovergestelde terwijl forumgebruikers er wel degelijk aanwezig waren. Heb je Mstr. Vermassen gehoord in die zaak tegenover de onderzoeksrechter op 28 juni jl.? Om even terug te komen op uw bewering dat men alles uit de kast heeft gehaald. Duidelijk dat je meerdere malen de bal volledig mis sloeg.

Daar waar u anders de geschreven pers en boeken zo hoog in uw vaandel draagt wat door u voor juistheid en waarheid word aangenomen, gaat u het tegenovergestelde beweren van wat advocaten onder andere meedelen in nieuws journaals. Doch geen geschreven pers die het naar hun eigen hand kunnen plaatsen.  Als forumgebruikers u een vraag stellen i.v.m. dossierkennis en de juiste feiten zoals ze zich voordeden, bekomt men van u geen enkele reactie.

Als ik u over de vuurpijlen spreek die u steeds africht op Fenix neemt u een ontkennende houding aan en betwist u eveneens deze materie. Niet zo netjes mijn gedacht. Ik meen dat menig forumgebruikers dit ook al langer door hebben. Forumgebruikers wiens namen nog niet in het dossier voorkomen. Je hebt trouwens ook al meer blijk gegeven van uw macht en andere forumgebruikers hun machteloosheid. Want begrip en steunende woorden onder andere van forumgebruikers is u blijkbaar niet genegen.

Je onderneemt voortdurend pogingen om feiten te betwisten en geschreven bevindingen van forumgebruikers te ontkennen of te omzeilen. Ook tot frustraties van personen die jou nog nooit hebben ontmoet op belangrijke aangelegenheden inzake de Bende van Nijvel. In andere zaken neem je ook een opzettelijk stilzwijgende houding aan omdat je er kennis van hebt grondig de bal te hebben mis geslagen.

En dan betreur ik ten zeerste ook dat een forumgebruiker dewelke in de hoogste rangen fungeerde om die redenen het forum heeft verlaten.

Ik ben nog altijd van mening, dat men zich vergist is altijd mogelijk, maar dat men fout is dient men zijn fout toe te geven!

Re: Stopzetting onderzoek

De door U bewierookte DELTA-cel heeft ook niet alles gedaan wat in hun mogelijkheden lag want anders had voormalig onderzoeksrechter Freddy Troch een aanhoudingsbevel uitgevaardigd lastens Martial Lekeu teneinde zijn uitlevering te bekomen.

284

Re: Stopzetting onderzoek

Herlees eens goed post 54 van Ben Wiske Pret; www.bendevannijvel.com/forum/viewtopic.php?id=269&p=6

285

Re: Stopzetting onderzoek

Bossi wrote:

Wat we vorig jaar al wisten poogde jij nog steeds tot de voorlaatste maand van Juni 2024 te betwisten.

Blijven volharden. Zoals ik reeds duidelijk heb gezegd, was het niet aan een forum om te speculeren over wat er al dan niet gezegd ging worden.

Bossi wrote:

Zo betwist u ook de feiten inzake de Heer De Smet uit Overijse.

Absoluut.

Bossi wrote:

Daar waar u anders de geschreven pers en boeken zo hoog in uw vaandel draagt wat door u voor juistheid en waarheid word aangenomen, gaat u het tegenovergestelde beweren van wat advocaten onder andere meedelen in nieuws journaals.

Ik neem hetgeen in pers en boeken wordt geschreven helemaal niet aan voor waarheid. Waar haal je dat nu weer vandaan?

Bossi wrote:

Als forumgebruikers u een vraag stellen i.v.m. dossierkennis en de juiste feiten zoals ze zich voordeden, bekomt men van u geen enkele reactie.

Ik antwoord op de zaken waar ik op kan antwoorden.

Bossi wrote:

Als ik u over de vuurpijlen spreek die u steeds africht op Fenix neemt u een ontkennende houding aan en betwist u eveneens deze materie. Niet zo netjes mijn gedacht.

Inderdaad, ik ontken dat.

Bossi wrote:

Je hebt trouwens ook al meer blijk gegeven van uw macht en andere forumgebruikers hun machteloosheid. Want begrip en steunende woorden onder andere van forumgebruikers is u blijkbaar niet genegen.

Wat betekent dit allemaal?

Bossi wrote:

Je onderneemt voortdurend pogingen om feiten te betwisten en geschreven bevindingen van forumgebruikers te ontkennen of te omzeilen.

Euh … Bedoel je dat ik niet zomaar alles geloof wat iemand zegt? Dat klopt ja. En dat lijkt me een vrij gezonde houding.

Bossi wrote:

Ook tot frustraties van personen die jou nog nooit hebben ontmoet op belangrijke aangelegenheden inzake de Bende van Nijvel.

Mag ik zelf nog kiezen waar ik al dan niet aanwezig ben? Ik hoef me daar eigenlijk niet voor te verantwoorden, en al zeker niet tegenover jou.

Bossi wrote:

In andere zaken neem je ook een opzettelijk stilzwijgende houding aan omdat je er kennis van hebt grondig de bal te hebben mis geslagen.

Dat kan goed kloppen. Geen idee waar je het over hebt maar ik pretendeer niet alles te kennen of te weten.
`

Bossi wrote:

En dan betreur ik ten zeerste ook dat een forumgebruiker dewelke in de hoogste rangen fungeerde om die redenen het forum heeft verlaten.

Tja, dat is die persoon zijn/haar keuze. Ik verplicht niemand om zich te registeren op het forum of om te blijven op het forum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Stopzetting onderzoek

fenix wrote:

Herlees eens goed post 54 van Ben Wiske Pret; www.bendevannijvel.com/forum/viewtopic.php?id=269&p=6

Als dat alles is wat ge kunt replikeren als ik zeg de door U bewierookte DELTA-cel heeft ook niet alles gedaan wat in hun mogelijkheden lag want anders had voormalig onderzoeksrechter Freddy Troch een aanhoudingsbevel uitgevaardigd lastens Martial Lekeu teneinde zijn uitlevering te bekomen, dan spreekt dat boekdelen.
Er zijn geen goeie en geen slechte in dit verhaal. Het zijn allemaal dezelfden voor wie als belangrijkste doelstelling is de instandhouding van zichzelf. En dat geldt zowel voor de Delta-cel als voor de cel Jumet, als voor de CWB, als voor het federaal parket, als voor .... ach laat maar, als ge de DELTA-cel zonodig op ne piëdestal wil zetten doet ge maar. De zowat 50% van de Belgische bevolking die geen vertrouwen meer heeft in Justitie weet wel beter.

287

Re: Stopzetting onderzoek

Ik kan inderdaad veel meer antwoorden dan dit maar heb er eventjes geen zin in. En wat die "  piëdestal " betreft, er is maar één iemand van de Delta cel die ik daar kan op zetten en dat is Willy Acke. De rest kan ik niet beoordelen want ik ken hun werk niet. Ik kan dus alleen voortgaan op het werk van Acke en blijf zijn resultaten bewonderenswaardig vinden. Dat we zijn werk kennen hebben we te danken aan zijn vrouw of beter gezegd slimme vrouw.

Re: Stopzetting onderzoek

Allez, wat heeft dat boekske van wijlen Willy Acke nu al bijgebracht, behalve Dit >> YouTube

289

Re: Stopzetting onderzoek

Wiske Pret wrote:

Als dat alles is wat ge kunt replikeren als ik zeg de door U bewierookte DELTA-cel heeft ook niet alles gedaan wat in hun mogelijkheden lag want anders had voormalig onderzoeksrechter Freddy Troch een aanhoudingsbevel uitgevaardigd lastens Martial Lekeu teneinde zijn uitlevering te bekomen, dan spreekt dat boekdelen.

Je vergeet erbij te vermelden of je weet het niet uit welke hoek ze verzet kregen. Niet alleen van het Parket Generaal in Gent want die handelden in opdracht. Dat spreekt inderdaad boekdelen doch zeker niet ten laste van Onderzoeksrechter TROCH of Willy ACKE.

Re: Stopzetting onderzoek

Doe zo verwaand niet jongske want ge behoort tot dezelfde soort.