Spectator Of Life wrote:Ik mag dan hopen niet louter op de Sartillot getuigenis, zoals ik reeds schreef quasi betekenisloos en ik refereer graag naar het werk van Elisabeth Loftus.
Nee, niet louter op basis van de getuigenis van Sartillot.
Spectator Of Life wrote:Als dat zo is, dan ben ik oprecht nieuwsgierig waarom dit zo is want geen idee in welke Bende literatuur dit wordt vermeld.
Dit is nog nooit vermeld in Bende-literatuur. Je hoeft er dus ook niet achter te zoeken. Laat ons zeggen dat het niet alleen op basis is van het feit dat het huis van Mendez pal tussen Overijse en Eigenbrakel lag en op de meest waarschijnlijke route tussen de twee Delhaize.
Spectator Of Life wrote:Volgens wat ik heb gelezen in een Bende boek (ik meen de eerste Geens) was Mendez rechts maar niet extreem rechts.
Mijn informatie komt niet alleen uit Bende-boeken. Mendez was extreem-rechts, hij was fan van Degrelle. Betekent dat iets? Geen idee.
Spectator Of Life wrote:Bruintje de beer heeft het licht gezien en nog even en Mendez wordt de niets ontziende Killer van de Bende van Nijvel.
Awel, na al die jaren zou ik er niet van verschieten.
Spectator Of Life wrote:Hoelang heeft Mendez gezeten en voor welke feiten in zijn 34-jarig bestaan?
Spectator Of Life wrote:Voor welke feiten waar Bouhouche of Beijer zijn veroordeeld is er sprake van medeplichtigheid van Mendez?
Beide vragen zijn retorisch want je weet het antwoord. Maar als je dit topic leest, kan je ontdekken waarom ik Mendez omschrijf als een crimineel. Ik ga al die elementen niet nog eens opsommen.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube