Re: Albert Farcy
Je moet eerst en vooral zeker zijn dat:
alle targets aanwezig zijn op exact hetzelfde moment op dezelfde plek en;
je moet ze ook vinden op zeer korte tijd en uitschakelen en;
je moet ervoor zorgen dat er daarna geen 'links' worden gelegd.
Ik zeg dat dat zodanig complex is dat het quasi onmogelijk wordt en er veel simpeler alternatieven zijn om hetzelfde te bereiken.
Voor zover ik weet was er helemaal niets 'bijzonders' aan het lichaam van Finné en blijkt uit niets dat die daar werd gedropt ofzo. Weer eens: je moet eens goed nadenken over de complexiteit van zo'n zaak en beseffen dat een klein detail waar de uitvoerders geen controle over konden hebben zoals iemand die uit een raam keek of voorbijreed alles zou kunnen opblazen.
En met alle respect voor de slachtoffers maar het is niet omdat een slachtoffer 'x' zegt dat dat noodzakelijkerwijs ook zo is en ondersteund wordt door de materiële vaststellingen. Iedereen mag een opinie hebben, ik zie geen overtuigend bewijs voor al die grote theorieën.
Zoals fenix zegt; dit is de theorie van David alsook Vos spreekt over meerdere executies; het vertrouwen in eigen denken en piste moet wel groot zijn om deze zo halsstarrig te blijven verwerpen.
Ik maak minstens uitdrukkelijk voorbehoud bij één 'uitschakeling' en dat is die van Van Camp. Daar denk ik persoonlijk dat het inderdaad een liquidatie zou kunnen zijn. Zou kunnen, niet 'is' of 'zeker'. De redenen dat ik dat denk zijn lang en technisch.
Toon me objectieve, materiële gegevens die een liquidatiethese mogelijk maken en leg me eens exact uit hoe de daders dat klaargespeeld hebben, zonder een mysterieuze deus ex machina die bovenaardse toeren kan uithalen. Als je in die theorie gelooft moet je ook kunnen uitleggen hoe ze het gedaan hebben. En wie waren de doelen dan volgens jou? Mijn theorie behoeft geen ingewikkelde uitleg.