Re: Jezus-Eik: Loods
Misschien heb ik inderdaad een goede reden om te blijven doordrammen over Overijse.
Dan zou ik die heel graag weten, want momenteel zie ik echt geen enkel argument dat deze plaats of deze getuigenis interessant maakt.
Vergeet ook niet dat Overijse de plaats was waar een ganse ploeg klaar stond om Bouhouche op te pakken. Tot er een bevel kwam uit Brussel ...
Wat heeft dat met de loods te maken?
of de plaats waar iemand bekende "wij waren aanwezig maar hebben dat kind niet gedood"
of de plaats waar een getuige dacht een schoolvriend te herkennen.
En wat is er met al die gegevens gedaan? Niets.
Wie zegt dat er niets gedaan is met die info? Ik heb geen toegang tot het gerechtelijk dossier. Ik kan daar dus niet over oordelen.
Vond je het trouwens ook normaal dat men met de snelheid van het licht bij Finne thuis stond na de overval om vervolgens zijn honden neer te schieten en zijn huis te doorzoeken.
Achteraf gezien is dat inderdaad niet normaal, maar wij weten niet hoe de omstandigheden op dat moment waren en waarom ze die beslissing hebben genomen. Het is heel gemakkelijk om achteraf te oordelen over een bepaalde beslissing - als je alle feiten ter beschikking hebt - maar op het moment zelf neem je soms beslissingen die fout zijn maar op dat moment juist lijken. Maar dat heeft niets met dit topic te maken.
Of gaan jullie ook nog boven komen met die PV's. Goed plan. Dan kunnen vanaf morgen de boeken definitief gesloten worden.
Als het relevante informatie is, dan deel ik die. Ongeacht in welke vorm (PV, nieuwsbericht, …). En ik zal je een geheimpje vertellen; het zal niet door deze website zijn dat het onderzoek mislukt is.