Spectator Of Life wrote:Toch is de vraag van onze bergketenvriend erg interessant.
Natuurlijk is dat een interessante vraag, maar die tijdlijn staat los van deze reconstructie. Al kan je die gebeurtenissen natuurlijk niet loskoppelen. In deze reconstructie heb ik me beperkt tot de overval zelf.
Spectator Of Life wrote:Daarom kan/moet de vraag worden gesteld of men ook hier geen dubbelslag voor ogen had.
Dat is zeker een mogelijkheid. Er zijn getuigenverklaringen van mogelijke verkenningen aan een Delhaize-warenhuis in een nabijgelegen gemeente.
Spectator Of Life wrote:Daarbuiten, mijn complimenten voor de knappe reconstructies van de overvallen met ons gedeeld de laatste dagen.
Merci!
fenix wrote:Volgens Ben was dit een hypothese van Bougerol, neen Ben, Bougerol had geen hypothese nodig, hij kende natuurlijk de waarheid.
Het is misschien geen hypothese. Het kan ook zijn dat Bougerol zich interessant wou maken of met de mensen hun voeten aan het spelen was.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube