De zes mannen die 'snachts in het cafe kwamen , dat kunnen jan en alleman geweest zijn.
Jumet is duidelijk hierover,het was de bende...ze vroegen zich over 25j enkel af waarom ze daar waren.
Het antwoord is er nu.
Vind het ergens ook sneu voor zijn EX. Die wordt hier als mede-dader neergezet, terwijl niemand haar kent, ze nog nooit als verdachte is aangemerkt. Ik doe daar niet aan mee.
De vrouw kende haar weg in de brusselse onderwereld,ze leidde een dubbelleven als het ware.
Een paar weken voor de aanslag,stond ze aan de toog met een reus,die aandrong bij kuros om de rijkswacht te bellen,enkel en alleen de rijkswacht,dat waren zijn vrienden.
Hij had niets misdaan maar was pas vrij uit de gevangenis te gent en kon het niet gewoon worden in de maatschappij.
Ze voorspelde de aanslag al lachende.
Dan stuut ze hem de dag van de overval naar de delhaize,terwijl hij er nog nooit is geweest.
Om 7h00 belt ze hem of hij al vertrokken was nr de delhaize...
Terwijl van zijn zaak naar huis rijdt en terug vertrekt moet hij met veel moeite uitwijken voor een golf met gedoofde lichten.
25jaar later tijdens zijn onderzoek komt hij iemand tegen die zijn vrouw kent uit het bxl milieu en bevestigd zijn verhaal.
Er is geen enkele reden waarom Kuros uit de weg geruimd zou moeten worden. Geen enkel motief.
Voor een pak miljoen gebeuren er wel meerdere zaken.
Hoeveel moorden gebeuren er niet voor het geld??
Ik zeg niet dat zijn vrouw het brein achter de bende is,de hoofdopdrachtgevers zitten in hogere kringen.
De opdracht was terreur zaaien maar als er toch gemoord moet worden waarom dan iemand geen pleziertje doen voor een mooi bedrag.
Bovendien als je op een doden-lijst staat, dan weten ze je te vinden.
Niet vergeten dat het mislukt is,en dat hij de daders gezien had en dat er een pv van is opgemaakt.
Een nieuwe aanslag zou het wel heel gevaarlijk maken voor de daders,het moest op een ongeluk lijken,gewoon neergeschoten tijdens een overval van de bende in de delhaize.
Ik denk dat men wel degelijk kan terug vinden dat er liquidaties waren,op de manier hoe sommigen zijn afgeschoten zegt genoeg.
Waren het allemaal toevallige slachtoffers,ik denk dat het opviel dat de familie vd steen opgewacht werd.
er is geen enkele grond voor dit verhaal.
Het kan niet bewezen worden dat is waar,maar als belangrijke advocaten en procureurs zelfs bekennen dat er veel te veel toevalligheden zijn in het verhaal dan denk ik toch dat het de moeite waard lijkt.
Kuros heeft dit verhaal niet uitgevonden hé,het zijn allemaal feiten die waar zijn.
Het is alleen moeilijk te bewijzen,misschien wel niet;maar bepaalde mensen verzwijgen en liegen veel te veel in dit verhaal.