1,211

Re: Christiaan Bonkoffsky

JML, ik heb nooit gezegd of geschreven dat Bonkoffsky schuldig was. Ik heb gewoon geantwoord op jouw opmerking dat er alleen de tranen van zijn broer zijn om hem te linken.

En eigenlijk ben je al even grof tegen mij dan tegenover de broer van Bonkofsky met je opmerking voor mij "Tes jugements de valeurs, tu te les gardes pour ton salon de thé."

1,212

Re: Christiaan Bonkoffsky

JML wrote:

Zeggen dat een man schuldig is omdat hij een "ex-Diane" is, is gemakkelijk. Om dit te doen, zou het nodig zijn om aan te tonen dat de Diane-groep schuldig is.

En waarop baseer jij je uitspraak dat hij er niets mee te maken heeft? Kan jij dat bewijzen? Of kom je hier alleen een beetje de mensen schofferen? Voor mij is de kans dat hij ermee te maken heeft nog steeds groot, en daar zullen uw grove uitlatingen niks aan veranderen.

1,213

Re: Christiaan Bonkoffsky

Fénix, om te zeggen dat zijn broer alleen zijn tranen heeft om hem te beschuldigen, is een realiteit, geen onbeschoftheid. Mij onbeleefd noemen, ik hou er niet van. Maar goed, het is voorbij.

ctrix wrote:

Voor mij is de kans dat hij ermee te maken heeft nog steeds groot, en daar zullen uw grove uitlatingen niks aan veranderen.

Ctrix, het ene zeggen is goed, maar het kunnen uitleggen is iets anders. Waar baseert u uw ernstige beschuldigingen op?

1,214

Re: Christiaan Bonkoffsky

Voor de getuigenis van de broer was Bonkoffsky al herkend en was er speeksel bij hem afgenomen m.a.w. zijn naam zat al in het dossier. Dus neen en nog eens neen, hij was al een mogelijke verdachte nog voor zijn broer ook maar één woord gezegd had.

1,215

Re: Christiaan Bonkoffsky

Herkend door een getuige, of op een robotfoto?

De helft van België is herkend op de robotfoto's in dit verhaal. Sinterklaas zelf lijkt op de robotfoto van de Reus.

1,216

Re: Christiaan Bonkoffsky

Dat zal je aan de speurders moeten vragen of aan mensen die het dossier hebben. de robotfoto die precies de foto van Bonkoffsky is werd gemaakt 10 jaar na de feiten én onder hypnose. Ik baseer mij nooit op robotfoto's.

"Jaren geleden werd er al een speekseltest afgenomen van Bonkoffsky, maar die leverde geen resultaten op. Er zit dus al genetisch materiaal van de man in het dossier. Waarom dan een nieuw staal aanleveren? "De familie heeft zeer grote twijfels bij de manier waarop dat oude staal toen onderzocht is", zegt Geert Lenssens. "Er zijn ook een aantal zaken teruggevonden na de overvallen, zoals een vissershoedje. Chris Bonkoffsky droeg vaak vissershoedjes. Dat kan dus DNA bevatten en kan een lead zijn", zegt de advocaat.

Bron » Nieuws

Zowel zijn advocaat als de VRT hebben dit aangehaald.

Waarom het speeksel van Bonkoffsky 16 jaar onaangeroerd bleef

Het speeksel dat Christiaan 'de Reus' Bonkoffsky in 2000 moest afstaan aan de Bende-speurders bleef 16 jaar lang onaangeroerd. (...)

Bron » Nieuws

1,217

Re: Christiaan Bonkoffsky

Hij werd niet herkend door een getuige, maar er is een gelijkenis tussen een robotfoto en Bonkoffsky. Het is niet zwaar, maar dank u voor uw uitleg Fénix.

1,218

Re: Christiaan Bonkoffsky

fenix wrote:

Voor de getuigenis van de broer was Bonkoffsky al herkend.

In november 1990 werden aan een getuige van de overval in Overijse 70 foto's voorgelegd van grote mannen. De getuige herkende niemand formeel maar bij 14 personen zag hij sterke gelijkenissen. Eén van die 14 personen was Christiaan Bonkoffsky.

rizzz wrote:

Ben, ik begrijp wat je hier probeert te doen, maar je maakt dezelfde fout als degene die je probeert te weerleggen. Jij weet niet hoe groot de daders in Aalst waren; je weet hooguit wat de getuigen hebben gerapporteerd en welke conclusies de speurders daaruit hebben getrokken.

Ok, terechte opmerking. Ik zal nog één keer proberen om me juist uit te drukken. wink In Overijse zijn er verschillende getuigen die vlak na de feiten spreken over een grote man van minstens 1m90. In Aalst is er geen enkele getuige die spreekt over een dader van 1m90 of groter.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

1,219

Re: Christiaan Bonkoffsky

Ben wrote:

In november 1990 werden aan een getuige van de overval in Overijse 70 foto's voorgelegd van grote mannen. De getuige herkende niemand formeel maar bij 14 personen zag hij sterke gelijkenissen. Eén van die 14 personen was Christiaan Bonkoffsky.

De getuige zou logischerwijs degene zijn die heeft geholpen bij het uitvoeren van de robotfoto 19. Wat zien we op deze robotfoto? Een hoed, een bril, een snor en het onderste deel van het gezicht verborgen door een sjaal ... Een vermomming. Ik durf te wedden dat de andere dertien mensen een bril en een snor droegen.

1,220

Re: Christiaan Bonkoffsky

Bij nr. 19 stond volgende beschrijving:

Lengte: Groter dan 1.90m
Lichaamsbouw: Erg slanke lichaamsbouw
Heel dunne benen
donkere ogen, donker haar en donkere snor
Langwerpig gelaat