Wat een ongelofelijk toeval, ik was net de commentaar van David op die Faul aan het herlezen. De kogels die in zijn lichaam zaten werden bewaard in een potje. Men heeft dat in beslag genomen met de mededeling dat hij dat potje later zou terugkrijgen.
David:" Iemand saboteert de boel constant. Wat bij mij de doorslag gaf was dat mijn getuigenis in mijn gezicht ontkracht werd. De afgezaagde tweeloop (Faul) die op mij schoot zou een hersenspinsel zijn van mezelf. Volgens hen heeft nooit zo een wapen op mij geschoten. Vreemd aangezien ik het in detail beschreef en dit voor men het uit het kanaal haalde, ik ben waarschijnlijk helderziend.
De tweed hebben ze mijn kogels die in een potje zaten meegenomen, men beloofde mij teruggave. Later waren ze vernietigd door te analyseren. Ook daar heb ik geen bewijs meer van. Allemaal en altijd is alles toevallig en niet te traceren. Degene die onderzoek deden waren voor 80% altijd afkomstig van de de toenmalige Rijkswacht. Ik geloof wel in de goede bedoelingen van Cappelle, maar iemand bespeeld haar zoals een piano, mijn gevoel.
Wat ik mij ook afvraag; waarom mag de Faul absoluut niet gelinkt worden met Aalst?"
Misschien om dezelfde reden waarom we Bonkoffsky niet mogen linken aan de Bende? Ik ken het antwoord op jouw vraag niet maar zie dit gewone ordinaire overvallers nooit doen. NOOIT.
Ik vraag mij trouwens ook af of Frédérique O. die de zakken zag dumpen en dus tipgever was enkel en alleen friturist was, Ik weet namelijk dat heel wat inlichtingendiensten een frituur uitgebaat hebben. En ja, er was een tweede getuige, dat weet ik.
Maar goed, ook dat is geen antwoord op jouw vraag. Gezien mogelijk bewijsmateriaal ivm de kogels die mogelijks uit de Faul kwamen blijkbaar vernietigd werd bij analyse (?).
Een echte wapenkenner heeft ooit beweerd dat hij 90% zeker was dat de FAUL gebruikt is in Nijvel op de wagen van Fourez. Hij of zij die het antwoord op jouw vraag kent heeft minstens een indicatie wie die zogezegde Bende was. Maar het is zeer zeker een terechte vraag.