101

Re: Nieuws

Forum

De onderdelen Staatsveiligheid en Gladio zijn samengevoegd in één forum. Dit is hier te vinden » Forum

Ze hebben ook een gemeenschappelijke Wiki gekregen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

102

Forum

Het forum "Nieuws" is verwijderd. Sommige topics zijn verplaatst, sommige zijn verwijderd en de rest is samen gevoegd in één nieuw topic dat te vinden is in het forum "Algemeen". Al het nieuws over justitie, politie en criminaliteit dat je nergens anders kwijt kan, mag je publiceren in dit topic » Nieuws

Omdat er in het forum "Nieuws" een aantal relevante en interessante feiten besproken werden, heb ik een nieuw forum gemaakt: "2000-" » Forum Het moet nog verder afgewerkt worden.

Eén van de komende dagen gaat het forum "Vragen" ook verwijderd worden en samengevoegd worden in één topic.

Nieuwe topics

In het forum "1990-1999" vind je twee nieuwe topics: Zaak Dutroux en Slachter van Bergen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

103

Forum

Heel wat zichtbare en minder zichtbare verandering vandaag.

• Het forum "Vragen" bestaat niet. Sommige topics zijn verplaats, al de rest is samengevoegd in één topic "Vragen".

• Het forum "Algemeen" is momenteel vrij leeg. Ik denk nog na of dit forum gaat blijven bestaan.

• Het onderdeel "Andere feiten" is hernoemd naar "Historisch kader".

• Het forum "Tijdlijn" is hernoemd naar Tijdlijnen - Context.

Historisch kader

Een aantal posts zijn van "Algemeen" verplaatst naar dit forum. Het gaat om:

Onderzoek

Een aantal topics zijn van "Algemeen" verplaatst naar "Onderzoek". Het gaat om:

Prullenmand

Wegens te weinig meerwaarde zijn sommige topics verplaatst naar de Prullenmand. Indien je niet akkoord bent met die beslissing kan je in dat topic de reden geven waarom ze moeten blijven bestaan.

• Wikipedia en de Bende van Nijvel

• Humor

• [Te koop] Boeken de Bende van Nijvel

104

Forum

Ik merk deze ochtend dat forumlid Bossi een dikke, rode lijn heeft overschreden: namelijk het posten van autopsieverslagen van slachtoffers van de Bende van Nijvel. Dit is iets wat ik absoluut niet kan aanvaarden.

Daarom heb ik besloten om Bossi (tijdelijk) te bannen. Ik raad aan dat hij met mij contact opneemt zodat we kunnen bespreken hoe we zijn informatie kunnen plaatsen en - vooral - wat we kunnen plaatsen.

Het autopsieverslag is ook verwijderd van het forum.