Re: Madani Bouhouche
Merci Fenix.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Bende Bouhouche-Beijer → Madani Bouhouche
Merci Fenix.
Graag gedaan.
AI staat al veel verder dan de al dan niet betalende tools die je op het internet vindt. Maar voor de liefhebber, op basis van nooit eerder gepubliceerde foto's van Madani Bouchouche, door de AI-blender met de robotfoto...
En voor de herinnering: "Ik herken Bouhouche op de robotfoto (hierboven links)" aldus François Raes. François Raes bracht uit hoe de rijkswacht drugs had ingevoerd en verhandeld. Daarna werd hij permanent gepest, gekoeioneerd, getreiterd en gestraft."
Ik ben nog niet mee met het idee om foto's door een "AI-blender" te halen. Wat voor zin heeft het om een foto van iemand te veranderen zodat hij meer (of minder) op een bepaalde robotfoto gaat lijken?
Het omzetten van robotfoto's, met hulp van AI, naar fotorealistische afbeeldingen is kinderspel. Ook ik geloof niet dat dit zal helpen om iets op te lossen, maar - citaat - puur uit nieuwsgierigheid naar de resulterende afbeeldingen. Het beantwoordt de vraag: "Hoe zou de persoon er uit zien als de politie schets zeer accuraat was?"
Of is het ‘Wauw’-gevoel over deze AI-portretten inmiddels dan al voorbij?
Bende van Nijvel → Bende Bouhouche-Beijer → Madani Bouhouche