Re: Paul Lambert

Allemaal goed uitgelegd, maar wat deed die dwaas daar op DAT ogenblik?

Wat doet een pooier met een 'vriendin' 's nachts in een sexclub/huis van ontucht? Geld verdienen of geld uitgeven veronderstel ik.

Je kan ergens zijn dat achteraf de verkeerde plek op het verkeerde moment blijkt te zijn omwille van redenen waar je geen vat op had.

Als assistentie bij een moordcommando lijkt het me geen ideale combinatie.

13

Inderdaad, we kennen de omstandigheden van de gebeurtenissen niet goed genoeg om er grote conclusies aan te hangen. In de pers en boeken wordt het verhaal ook steeds op een andere manier verteld. We weten dat hij er was, dat staat vast, en weten dat hij met een witte auto reed, dat staat ook vast. Maar er is een groot verschil tussen rijden met een witte auto met rode strepen en rijden met een witte auto die vermomd is als een rijkswachtwagen.

Zie bv. deze foto van een Toyota Corolla 1800 TRD:

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/toyota10.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Alles wordt hier op deze site afgedaan als nonsens en dwaalsporen. Hetgeen Philippe Clerbois gezien heeft in het bois de La Houssière is ook onmogelijk. Als jullie alles beter weten, neem dan contact op de speurders.

Zo een Toyota Corolla TRD zoals op de foto hierboven heb ik NOOIT in mijn leven in het echt gezien. En ik ben al lang op deze aarde. Zo een soort foto stelt gewoon niks voor. Een Toyota Corolla TRD werd waarschijnlijk niet in België ingevoerd.

15

Wat doet een pooier 's nachts? Geld verdienen of geld uitgeven: logisch. Wat doet een frituuruitbater 's nachts in zijn frituur? Zijn frituur bewaken tegen dieven: logisch. Wat doet een acteur? Toneelspelen dan zeker? Of toch ook nog iets anders? » www.gva.be Wat doet een kunsthandelaar? » www.humo.be

Een winkeltje met oosterse snuisterijen in Knokke is natuurlijk ook handig.

16

Scaramouche wrote:

Als jullie alles beter weten, neem dan contact op de speurders.

Zo'n typische dooddoener ... Er is een groot verschil tussen "iets niet weten" en "alles beter weten". Maar als je iets niet weet, hoef je niet direct te denken dat er een groot complot was.

Scaramouche wrote:

Zo een Toyota Corolla TRD zoals op de foto hierboven heb ik NOOIT in mijn leven in het echt gezien.

Dus omdat jij nooit zo'n Toyota Corolla hebt gezien, is het onmogelijk dat Paul Lambert met zo'n auto gereden heeft? Ik weet niet of Lambert zo'n auto had. Ik heb die foto gevonden met Google, als voorbeeld dat getuigen zich kunnen vergissen tussen "een vermomde rijkswachtwagen" en een autoliefhebber die zijn auto wat stoerder maakt.

fenix wrote:

Wat doet een frituuruitbater 's nachts in zijn frituur? Zijn frituur bewaken tegen dieven: logisch. Wat doet een acteur? Toneelspelen dan zeker? Of toch ook nog iets anders? » www.gva.be Wat doet een kunsthandelaar? » www.humo.be

Dat is allemaal mogelijk maar totaal niet relevant voor deze discussie. Het is niet omdat een Nederlandse acteur voor de CIA heeft gewerkt, dat Paul Lambert betrokken was bij de Bende van Nijvel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

17

De twee reacties boven die van de forumbeheerder zijn een illustratie van waarom ik het forum nog weinig volg en niet meer post.

Zodra iemand een bepaald feit nauwgezet begint te bestuderen, getuigenissen gaat vergelijken en dan tot een andere conclusie komt dan dat het 100% zeker niet anders kan geweest zijn dan één groot complot met de CIA, NAVO, het Koningshuis, de Rijkswacht, het leger, drugsbaronnen etc. krijgt die een hoop weinig ernstige commentaar over zich die eigenlijk niets te maken heeft met de inhoud van de bevindingen.

18

Nu haal je toch wel heel grof geschut boven. Ik heb gewoon willen aantonen dat niet alles is wat het lijkt te zijn. Maar voor hetzelfde geld heeft Xeno gelijk als hij stelde dat Lambert op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was.Waarom denk je dat Hilde Geens ooit een boek schreef met als titel 'Beetgenomen'?

Dat ik de mogelijkheid overweeg is trouwens niet op niets gebaseerd. Om u gerust te stellen, ik ben nog net slim genoeg om te beseffen dat niet elke semafoon een bom is, maar dat die mogelijkheid bestaat is recent bewezen.

Noch U, noch ik hebben de waarheid in pacht. Vele wegen leiden naar Rome.

Volgens u mag ik niet meer schrijven dat ik het niet normaal vind dat een ingenieur van Sabena 's nachts pooier speelt. Ik denk dan op de eerste plaats aan het veiligheidsrisico. Bij zijn eerste ondervraging had Lambert 'niets gezien'.

19

fenix wrote:

Volgens u mag ik niet meer schrijven dat ik het niet normaal vind dat een ingenieur van Sabena 's nachts pooier speelt. Ik denk dan op de eerste plaats aan het veiligheidsrisico.

Ik ken een andere ingenieur die probleemloos wapens "meenam" van zijn werkgever. Dus ik zou al die "brave huisvaders" die er een dubbel leven op nahouden niet willen uitnodigen om te komen eten.

20

Pure nonchalance daar bij die werkgever. Daarom is het goed dat Madani Bouhouche er (mee) voor zorgde dat Carlos Davilla Del Pielago FN moest verlaten en dat hij door bemiddeling Juan Mendez dit postje kon bezorgen.

Of had je het dan niet over de “brave huisvader” Carlos Davilla Del Pielago?

Overigens, elke burger(!)-infiltrant leidt automatisch een dubbel leven.