Re: Getuigenis Mark Ghekiere
Over welke "man in kwestie" hebt u het Ben?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Getuigen → Getuigenis Mark Ghekiere
Over welke "man in kwestie" hebt u het Ben?
U kent zijn naam?
Bossi, vermits je toch de stukken uit het dossier zou hebben, zou ik heel graag willen weten of de getuige Mark Ghekiere (één van de CVP-plakkers) in een P.V. verklaard zou hebben dat hij één van de daders zou herkend hebben als een jeugdvriend. Iemand die - zoals hij achteraf vernam - zou gewerkt hebben voor de groep Diane van de Rijkswacht. Heeft Mark Ghekiere die verklaring afgelegd aan de politiediensten of is hij daar veel achteraf mee afgekomen in de media (Het Nieuwsblad)?
Dat moet ik nog opzoeken, Scaramouche, en zit niet mee vervat in de verklaringen van de ooggetuigen bij de aanvankelijke vaststellingen en verhoren. Toch heb ik mijn twijfels als ik mij baseer op verschillende ooggetuigenissen. Men spreekt dat de daders drager waren van maskers en waarvan één drager van een sjaal dat het aangezicht bedekte.
Ik heb de verklaringen inmiddels opgezocht van de plakkers in Overijse. Ik zal ze samenbundelen, hier plaatsen en dan kan men zelf oordelen van wat men leest in hun afgelegde verklaringen. Hoe ik iemand zou kunnen herkennen als dragers van maskers, een bivakmuts, sjaal, hoedje, donkere bril enz... lijkt mij toch een materie te zijn dat ik dus niet in de verklaringen lees. Maar goed, we proberen deze fantasie ook maar te weerleggen dat in de pers is verschenen.
De man die Mark Ghekiere zogezegd herkend zou hebben.
Kent u zijn naam Ben? Ik heb u de vraag reeds eerder gesteld.
Ik denk dat dit weer een getuigenis is die in de prullenmand mag.
Ik denk het niet. Nogmaals aan Ben: kent u de naam van de persoon die Mark Ghekiere zou herkend hebben? Zijn initialen volstaan.
Ik denk dat dit weer een getuigenis is die in de prullenmand mag.
+1
Bende van Nijvel → Getuigen → Getuigenis Mark Ghekiere