41

Re: Adriano Vittorio

Lap, nog ene die in de buurt van Maubeuge zat. Wat een toeval allemaal.

Half april arresteerde de politie Michel Cocu opnieuw. Vittorio vluchtte toen naar Frankrijk, waar hij vlak bij de grens met België, in Avesnes-sür-Helpe, in een caravan woonde.

42

fenix wrote:

Lap, nog ene die in de buurt van Maubeuge zat.

Slechts 20km... puur toeval zal het wel zijn ja.

In de "Index des décès enregistrés par L’Institut national de la statistique et des études économiques, France, 1970-2022" staat Adriano Vittorio geregistreerd als Adrien Claude Vittorio, geboren op 12 september 1941 in Khanguet Gare, Tunisië en overleden op 7 oktober 2005 in Maubeuge, Frankrijk.

44

https://gcdnb.pbrd.co/images/NBgG3TbwSztA.jpg

45

Lijkt zeker, alleen jammer dat het meest opvallende aan zijn gezicht niet op de robottekening staat!

Scherp gezien. Ik was er eveneens zeker van dat die robotfoto Vittorio moet voorstellen. Alleen, inderdaad, die pukkel tot daaraantoe maar die hazenlip registreer je toch altijd als getuige?

Bij voorkeur de getuigen die de 3 mannen in het Osbroekpark hebben zien rondneuzen, kunnen bevestigen, of Juan Mendez en Adriano Vittorio deze mannen waren. Mogelijk hebben zij ook een idee voor de derde verdachte. Keuze te over.

Adriano Vittorio is één van de bekendste gezichten van de bende Cocu. Een gezicht uit het dossier, dat sinds jaren, regelmatig in de pers te bewonderen valt. Zo ook het gelaat van Juan Mendez.

Dus wie hen nu niet kan identificeren, zal het nooit doen. Want deze getuigen hebben geen robotfoto’s nodig om zeker te weten of Juan Mendez en Adriano Vittorio (of wie dan ook?), de mannen waren die in het park rondhingen? Het is ook opvallend hoe gedetailleerd deze tekeningen zijn, wat vreemd lijkt wanneer je 3 personen zomaar kruist op een parkweg. Personen met profielen die naar mijn idee niet echt bij elkaar passen.

Wat mij bij een aanzienlijk aantal robottekeningen opvalt, is hoe sterk de tekeningen lijken op bestaande foto’s van verdachten, en waarbij men zich afvraagt of de tekeningen werden gemaakt op basis van de aanwijzingen van getuigen, of werden gebaseerd op de bestaande foto’s van een aantal verdachten, of met een bepaalde verdachte in het achterhoofd?

It's just a thought!

48

Ik weet 1 ding zeker: als je als getuige iemand ziet met een hazenlip, dan ga je dat altijd als kenmerk vermelden. Dus dit is zeker niet Vittorio, tenzij iemand met opzet dit gebrek weg heeft gelaten uit de tekening.

49

De link Adriano met Bultot werd door mij in een andere post ter sprake gebracht » dynamedia.be of tueriesdubrabant.1fr1.net (laatste post van de bladzijde).

Het komt er op neer dat Bultot per post in verbinding stond met Vittorio via de post in Paraguay. Philippe Populier, wonende in Alsemberg verklaarde dat zijn vrouw Alexandra Leiva hooggeplaatsten kende bij de post in Paraguay. Zo kon Bultot op een veilige of beveiligde manier post versturen naar Vittorio.

Die bron is père Ubu, niet echt betrouwbaar (zacht gezegd). Bultot kon altijd veilig communiceren met wie hij wilde ... via een gewone brief, geen hooggeplaatsten nodig. Toen Bultot in Paraguay zat, zat Vittorio vast. Post in de gevangenis wordt gescreend.