Re: Gladio B
FALSE FLAG ATTACK IN THE MAGDEBURG CHRISTMAS MARKET
Alternative für Deutschland (AfD) is the second most popular party in Germany, which is heading into elections next year, while leftists rightly fear that it will put a stop to their importation of muslim trash that gangrape women in the streets with objects.
So, as the German parliament debates a move to ban AfD, there was suddenly a terrorist attack in the Christmas Market of Magdeburg by a doctor from Saudi Arabia who the authorities claim is a supporter of AfD.
The doctor was a psychiatrist, so it is no surprise that he is completely insane, while NATO used another brain-washed psychiatrist, Major Nidal Hasan, to shoot up Fort Hood as part of OPERATION GLADIO C.
Zal de laatste zin vertalen:
"De dokter was een psychiater, dus het is geen verrassing dat hij volkomen krankzinnig is, terwijl de NAVO een andere gehersenspoelde psychiater, majoor Nidal Hasan, gebruikte om Fort Hood neer te schieten als onderdeel van OPERATIE GLADIO C "***
Wat hebben we vandaag geleerd? Er bestaat blijkbaar nog een GLADIO C
Smiley.
*** Zal het nogmaals herhalen. ik rapporteer wat ik lees. Nu nog vinden waar Gladio C voor staat . En heel belangrijk in deze, het is nog te vroeg om conclusies te trekken. Waarom hier zo veel tijd aan besteden? Ik vind het bijzonder interessant feiten te bespreken waar we bij wijze van spreken met onze neus op zitten en die in het NU gebeuren. De geschiedenis leert ons het heden te begrijpen, in dit geval doen we het omgekeerde wat mij betreft.