191

Re: Gladio B

False flag attack in the Magdeburg Christmas market

Alternative für Deutschland (AfD) is the second most popular party in Germany, which is heading into elections next year, while leftists rightly fear that it will put a stop to their importation of muslim trash that gangrape women in the streets with objects.

So, as the German parliament debates a move to ban AfD, there was suddenly a terrorist attack in the Christmas Market of Magdeburg by a doctor from Saudi Arabia who the authorities claim is a supporter of AfD.

The doctor was a psychiatrist, so it is no surprise that he is completely insane, while NATO used another brain-washed psychiatrist, Major Nidal Hasan, to shoot up Fort Hood as part of Operation Gladio C.

Zal de laatste zin vertalen:

De dokter was een psychiater, dus het is geen verrassing dat hij volkomen krankzinnig is, terwijl de NAVO een andere gehersenspoelde psychiater, majoor Nidal Hasan, gebruikte om Fort Hood neer te schieten als onderdeel van Operatie Gladio C.

Wat hebben we vandaag geleerd? Er bestaat blijkbaar nog een Gladio C Smiley.

*** Zal het nogmaals herhalen. ik rapporteer wat ik lees. Nu nog vinden waar Gladio C voor staat. En heel belangrijk in deze, het is nog te vroeg om conclusies te trekken. Waarom hier zo veel tijd aan besteden? Ik vind het bijzonder interessant feiten te bespreken waar we bij wijze van spreken met onze neus op zitten en die in het NU gebeuren. De geschiedenis leert ons het heden te begrijpen, in dit geval doen we het omgekeerde wat mij betreft.

192

We krijgen meer en meer gegevens over de dader:

"We noemden hem ‘Dr. Google’. Voor elke diagnose moest hij eerst op het internet kijken", zo citeert de krant ‘Mitteldeutsche Zeitung’ een medewerker. Hij voerde zijn rondes altijd alleen uit en vermeed gesprekken met collega’s zo veel mogelijk. Daarnaast zorgde zijn gebrekkige beheersing van de Duitse taal voor misverstanden.

Zijn behandelmethoden zorgden volgens het personeel ook vaak voor verbazing. Hij zou herhaaldelijk medicijnen hebben voorgeschreven die de gezondheid van patiënten in gevaar brachten. Alleen door tijdig ingrijpen van collega’s konden ernstige incidenten worden voorkomen. Bij nieuwe patiënten zou hij op de vraag hoe ze van hun drugsverslaving af konden komen, herhaaldelijk hebben gezegd: “Alcohol goed, honing slecht.”

Ook Burkhard M. (46), die in 2018 werd veroordeeld voor drugsdelicten, was vanaf 2020 patiënt bij psychiater al-Abdulmohsen. Hij vertelt aan ‘Bild’ dat hij destijds verbaasd was. “Toen ik een trombose had, wist hij niet wat het was. Hij moest het opzoeken op de computer. Hij was ook niet goed in het geven van injecties. Toen hij me het corona-vaccin gaf, prikte hij in zijn eigen vinger. En tijdens groepstherapie vertelde hij ons over de trucjes die je kunt gebruiken om gokautomaten te manipuleren.”

Bron » www.hln.be/buitenland/

Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn met dokters, maar ik moet de eerste nog tegen komen die gaat googelen. Tussen haakjes, indien ik mij niet vergis is ook Ciolini in een Parijs ziekenhuis gaan werken op een bepaald moment.

193

fenix wrote:

Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn met dokters, maar ik moet de eerste nog tegen komen die gaat googelen.

Een dokter die Google (of andere bronnen) gebruikt tijdens een consultatie noemen ze in de gezondheidszorg "OOS" (Online On the Spot). Dat betekent dat je samen met de patiënt op zoek gaat naar goede en wetenschappelijk onderbouwde informatie over de ziekte.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

194

En ken jij er zo één Ben?

195

Kan wel zijn van dat opzoeken, maar een dokter die niet weet wat een trombose is en dat moet opzoeken, die zal mij in elk geval niet behandelen.

196

Mij ook niet. En een psychiater die bij ( drug)verslaafden begint over een gokautomaat ................sorry he, of ga je op het internet nu ook nog vinden dat je een drugverslaving kan genezen door een andere verslaving te introduceren Ben ?

197

fenix wrote:

of ga je op het internet nu ook nog vinden dat je een drugverslaving kan genezen door een andere verslaving te introduceren Ben?

Zoek even wat informatie op over OOS en lees duidelijk mijn reactie voordat je als een kip zonder kop reageert ...

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

198

Ook voor jou een vrolijk Kerstfeest Ben.

Iedere goede arts zoekt zaken op in boeken en op het net, of vraagt naar de opinie van collega's, wanneer hij iets niet zeker weet. Zo ook onze huisarts.

200

Het verschil tussen Gladio en Gladio B nog eens uitgelegd.

Operatie Gladio B (ook Gladio 2 of 2.0) is een codenaam die de FBI sinds 1997 gebruikt voor de relaties tussen de Amerikaanse inlichtingendiensten, het Amerikaanse leger en Al Qaeda. Dit werd onthuld door Sibel Edmonds.

De oorspronkelijke Operatie Gladio was een Europawijd netwerk van fascistische “stay-behind” cellen die door de NAVO/CIA/MI6 werden getraind om bomaanslagen en moordaanslagen uit te voeren in het geval van een Sovjetinvasie.