Insider wrote:Dat de uitgebrande GTI als dwaalspoor is achtergelaten, is duidelijk. Ik denk dat ik weet wie er schuil ging achter de Bende van Nijvel, maar net als vele anderen heb ik jaren mijn mond gehouden om mezelf en mijn familie niet in gevaar te brengen. Na de reconstructie en de getuigenis van David van de Steen ben ik daar anders over gaan denken en heb toch besloten om mijn kennis te gaan delen met de leden van het forum om te zien wat we nog kunnen reconstrueren.
Mogen wij weten wie u precies bent? Dan bedoel ik niet uw naam, maar uw achtergrond en waar u uw kennis vandaan haalt? Wat hebt u gedaan om dit allemaal met zoveel overtuiging te kunnen stellen? Als u zelf betrokken was bij de mensen die u noemt, kunt u dit dan op een of andere manier bewijzen? Kortom, kunt u duidelijk maken waarom wij u zouden moeten geloven?
En ook, waarom deelt u uw theorie met het forum en niet met de speurders? U zegt dat ze uw naam wellicht kennen, maar ook dat ze u nog nooit gesproken hebben. Wat houdt u tegen om zelf naar ze toe te gaan? Waarom wachten op een uitnodiging? Er is nog altijd een aardige som tipgeld te verdienen en u kunt er geschiedenis mee schrijven.
De theorie die u ontvouwt is, in varianten, ook meerdere malen door anderen gepresenteerd en de namen die u noemt, zijn ook niet verrassend. Overigens zijn veel van de personen die u noemt dood, dus die zullen u niet tegenspreken.
Met alle respect, maar als u geen verdere details geeft, maakt uw verhaal op mij weinig indruk. Ik had het ook kunnen schrijven.