Re: Verhaal van Insider
Stel nu eens dat hij oprecht is en dan krijg je deze reactie (in een veels te vroeg stadium). Stel nu eens dat er andere mensen zijn die overwegen na jaren te spreken (ze zijn er!) en zij lezen hoe iemand al meteen als fantast wordt versleten. Zullen zij zich gemotiveerd voelen? Hoe uitnodigend is dit voor hen die twijfelen te spreken?
Dit vind ik werkelijk de slapste woorden die ik ooit op dit forum gelezen heb. Als een beetje kritiek op een forum al iemand tegenhoudt. Ik wil het nog best scherper stellen. Deze knaap speelt gewoon met de gevoelens van de forumleden en tegelijk speelt hij ook met de familieleden van de slachtoffers. Hij suggereert dat ie meer weet, maar gvd al die jaren zijn mond heeft gehouden. Ook nog suggereren dat het boek van David een omslagpunt is voor hem.
Ik heb pas respect voor wat ie zegt als ie naar Eddy Vos gaat en de zaak serieus helpt oplossen. Hier op het forum wat roepen, heb ik weinig respect voor. Roepers zijn niet de getuigen die we zoeken, neem dat maar van mij aan.