winne wrote:Volgens mij is het onmogelijk om te zien wat hetzelfde wapen is gebruikt als er "cartouchen" mee verschoten zijn.
Maar waarom beweerd Vos dan, dat een eventuele vondst van die riotguns (die in Aalst werden gebruikt en ook niet werden teruggevonden) het domino blokje zou kunnen worden. Maar misschien is het wel zoals Winne zegt, ik zal het eens informeren bij iemand die ik ken. Die heeft er verstand van.
Ik denk ook dat het één en dezelfde Bende was, maar er zijn nog mensen mee gemoeid, toch als Finné een bewust slachtoffer was. En zo ziet het er toch naar uit. En door het zo aan te pakken hebben lijkt het allemaal toeval. Want hoe konden ze na Overijse perfect timen dat ze daar gelijk met Finné zouden toekomen?
Misschien is Finné door nep-rijkswachters van de weg geplukt en hebben ze hem naar de parking gebracht toen de Bende arriveerde.
Ben wrote:Ze vergaten zelfs bijna het geld.
Als het zo gegaan is (en dat zal wel zo) dan hebben we hier nogmaals het bewijs dat er andere belangen prioriteit hadden. Het geld uit de kassa's was gewoon drinkgeld.
Ben wrote:Ik denk dat de Bende gebruik maakte van 'cartouchen' waarin 10 tot 12 loden bolletjes zaten.
Klopt, 'Legia'-eendenhagel. Hebben ze gebruik gemaakt van handvuurwapens of juist riotguns?