Euh ... voor alle duidelijkheid: ik ken Jan Willems van haar nog pluim (buiten zijn boeken en artikels) en merk samen met jullie op dat hij mijn post gebruikt om zijn eigen opinie te ventileren. Op zich heb ik geen probleem met het feit dat ik geciteerd wordt. Wat wij hier met zijn allen op het forum schrijven is nl. openbaar en kan door iedereen gelezen en dus ook gebruikt worden (wat juist het doel van dit forum is). Alleen heb ik wel moeite met de toon en stijl van het opiniestuk en het feit dat mijn post uit de context werd gehaald (zo wordt mijn tweede post niet verder vernoemd).
Persoonlijk heb ik van Willems ook geen hoge dunk omdat hij ook al wat onzin over de Bende en het onderzoek heeft geschreven (bijvoorbeeld foute datum van ontmoeting van Luc en Suzy in het Osbroekpark, zijn reactie op het artikel van Walter De Smet op Apache wat net een uitstekend en - voor zover ikzelf de inhoud heb kunnen checken - een correct en waarheidsgetrouw artikel is, enz ...). Soit, ik ga daar voor de rest geen woorden meer aan vuil maken.
kenza wrote: Over een ding ben ik het wel eens wat Jan Willems schrijft en dat is dat de debatten op het forum grotendeels gaar door info dat we hebben van Guy Bouten!
kenza, daar ben ik het helemaal niet mee eens. De meeste informatie op het forum (en de website) komt uit officiële documenten zoals verslagen van de bendecommissies en andere commissies, antwoorden op parlementaire vragen, PV's uit diverse dossiers (Bende van Nijvel, Mendez, Latinus, ...), rapporten van speurders, onderzoeksrechters of magistraten. Daarnaast zijn zeer veel discussies en informatie gebaseerd op andere bronnen: andere boeken dan deze van Bouten, artikels, journaals, interviews, reportages, getuigenissen, plaatsbezoeken, ontmoetingen met getuigen of slachtoffers, enz ...