Als er een voetbalmatch was van de rijkswacht vriendenkring die dag, was er dan een rijkswachtfeest die avond?
De Remington 221 is geen Bende-munitie, dus waarom zou de bende in de buurt onnodig de aandacht op zichzelf richten, als ze bijvoorbeeld Kester hadden om wapens te testen.
Over het inzetten van profs, zouden echte profs bij herhaling kinderen neerschieten in een West-Europees land in vredestijd?
Het is in Eigenbrakel dat het start (er is discussie over) met het neerschieten van vader en zoon in het rode busje met 2 verschillende wapens. De zoon heeft het bij wonder overleefd maar men schoot op dat kind ook om te doden. In Overijse gaan ze ook heel driest te keer bij aankomst, net als in Aalst. Het zijn meerdere daders die bij herhaling op kinderen schieten, niet 1 psychopaat maar zeker 2. Als Aalst door anderen gedaan is, dan zijn het er al vier of meer daders die kinderen vermoorden. Dus over het profiel van de uitvoerders stel ik me veel vragen.
Men moet een behoorlijk ziek wereldbeeld hebben om in zo'n groep mee te doen. Ook profs weten dat zoiets uitvoeren als een boemerang terug komt. Men moet zich eens afvragen hoe de huurlingen die soortgelijk iets gedaan hebben in Zaïre (kinderen en burgers neerschieten) later door het leven gingen. Trouwens het was begin 80 toen de Bende van Nijvel in actie kwam, de wereld van profs of huurlingen was toen niet te vergelijken met hoe die later was.
Ik volg ook wel de piste van huurlingen maar dan wel huurlingen met een hoek af, er is niets professioneel aan het neerschieten van kinderen, het is ziekelijk en laf.
Ook Bouhouche vind ik niet zo professioneel om verschillende redenen, bijvoorbeeld: was het niet hij die zijn vrouw de wapenwinkels liet aflopen op zoek naar een nieuwe loop. Komt niet echt professioneel over, een prof zal wel extra slagpinnen en een loop voorzien als hij steeds hetzelfde wapen wilt hergebruiken.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.