Jongens toch... Ik citeer Bossi op het forum:
"Schriftelijke eigenhandige verklaringen en getuigenissen die geen gevolg kennen noch enig verder verhoor is geen nalatigheid of een vergetelheid. Het heeft een duidelijk opzettelijk karakter met een aanwijsbaar resultaat dat we tot op heden kennen. Ontegensprekelijk dat er een maffia heerst achter onze schermen."
En ik citeer justitiewatcher Jan Nolfs bij de voorstelling van Fortisgate:
"Laat dit boek brave burgers wakker maken, want we staan allemaal ooit, voor iéts, voor dat loket waar een rechter zit. We verdienen die dag beter behandeld te worden dan Fortis."
Indien ik op dit moment de belangrijkste magistraat van het land was zou ik ontslag nemen. Zeker weten. Wie controleert wie daar eigenlijk? Staat er daar nu echt achter iedere deur een man met een stok die HALT roept als je op weg naar de waarheid bent.
"Si on me lesse faire", zijn wij dat dan allemaal vergeten? Zouden we hier niet beter een petitie starten of een vorm van burgerlijke ongehoorzaamheid bedenken totdat er ergens een begin van oplossing komt. Komaan zeg, blijven jullie dit dan echt pikken?