Re: Herdenking Aalst
Aalst herdenkt overval Bende van Nijvel nu 33 jaar geleden: “We hebben het gehad” » Nieuws
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Algemeen → Herdenking Aalst
Aalst herdenkt overval Bende van Nijvel nu 33 jaar geleden: “We hebben het gehad” » Nieuws
Zenga: heb je toevallig nog foto's? Kan altijd interessant zijn...
Iemand aanwezig? Was wat laat en vertoef ergens in de buurt van de Grote Markt.
Troch, Vernaillen en Sack samen. Daar zou ik graag bij gestaan hebben.
Wat mij betreft vooral bij Sack...
Zenga: heb je toevallig nog foto's? Kan altijd interessant zijn...
Een stuk of 120. Maar met mensen op die ik niet ken. Maar zal er morgen nog eens doorgaan.
Toch moedig en meelevend dat deze speurders zijn langs geweest. Ze moeten dat niet doen hé. Het getuigt van een diepe menselijkheid en misschien wel evenveel woede omdat ze het uiteindelijk ondanks hun inspanningen niet opgelost kregen. Respect!
Is er dit jaar een herdenkingsbijeenkost gepland? Zo ja hoe laat? Bij de begraafplaats en ook bij het monument bij de Delhaize? Als ik het goed begrepen heb is dit de laatste keer dat je de Delhaize in de "orginele" staat kan bezoeken, want binnenkort gaat de hele winkel verbouwd worden.
Zo heb ik het toch ook begrepen.
De toon is gezet.
De nabestaanden van twee slachtoffers van de Bende van Nijvel zijn verontwaardigd dat de stad Aalst heeft aangekondigd dat de concessie van het graf tegen eind volgend jaar vernieuwd moet worden. Dat zegt de familie van slachtoffer Dirk Nijs aan VTM Nieuws. Burgemeester Christoph D’Haese wil bekijken of het graf kan blijven als de concessie niet betaald wordt.
Lees hier het hele artikel » Nieuws
Hallucinant ... dat je graf eerder verdwijnt dan dat men een assisenproces afsluit. Excuses allemaal goed en wel maar dit had niet mogen gebeuren.
Bende van Nijvel → Algemeen → Herdenking Aalst