Beste P-51, ik ben geen PVDA aanhanger, zeker geen lid van de loge want hou niet van mensen die zich meer superieur voelen dan een ander (en ik zou niet weten waar je een lidkaart koopt van de loge en toch kritisch. Maar het is toch mijn mening dat dit forum zeer objectief en open minded is en alle mogelijke denkpistes bespreekbaar maakt zolang het maar op een menselijke beleefde manier gebeurt. Soms heb ik gemerkt dat Ben, zoals Bert schrijft, wel wat structuur in de vele boodschappen tracht te brengen, en dat is op termijn goed, want anders vindt een kat zijn jongen er niet meer in terug en daar dient tenslotte de ondankbare taak van een moderator voor.
Wat ik wel zelf al een paar keer als computer-dummy heb meegemaakt (ik geef het toe) is dat ik op de button 'Preview reply" heb gedrukt na het schrijven van een post om te bekijken hoe het online er zal uitzien. Op het scherm lijkt dan of de post online staat en als ik de pagina terug bekijk (terug blader in browser - cache?) lijkt dat nog zo. Maar de post staat maar effectief online als je op de button "Submit reply gedrukt heb, wat ik dan niet had gedaan. Dat is mij al een paar keer overkomen met het nodige gevloek ten gevolg. Daarom schrijf ik nu mijn posts eerst in Word. Als ik dan een vergissing heb begaan, dan kan ik ze zelf nog altijd oproepen en terug plaatsen.
sherlock wrote:Wat ik wel persoonlijk vind, is dat dit forum duidelijk een bepaalde kant kiest. Spijtig niet neutraal! Maar ik steek er altijd iets van op.
Geachte Sherlock, en kan u aangeven welke kant het forum dan naar uw mening kiest, want ik zie het niet zo direct. Alvast bedankt voor uw info.