Ikbenhetbeu sluit uit dat haar vader een target kon zijn, maar er is nog een andere reden waarom we dat kunnen uitsluiten.
Indien hij een target was, waarom hebben ze hem dan niet doodgeschoten?
Zoveel mensen doden om niet eens zeker te zijn dat hun target wel dood was lijkt mij absurd.
Zoals minutenlang staan wachten voor ze vertrokken ook absurd lijkt, maar toch deden ze het.
Ik stel mij dan ook al jaren de vraag,waren ze nog op iemand aan het wachten ?
"Tijdens zijn verhoor door de Bendecommissie-bis ging Van Den Abiel uitvoerig in op de 9 mm.-kogels die op de al halfdode lichamen van zijn dochter, schoonzoon en kleindochter werden afgevuurd. Dit was overduidelijk een geval van shoot to kill. Buiten de acht doden vielen er in Aalst ook nog eens zeven zwaargewonden. Zij mochten blijven leven. “Maar mijn familie blijkbaar niet”, aldus Van Den Abiel. “Ik heb altijd de stellige overtuiging gehad dat mijn dochter de daders kende.”
“Ik leid dat af uit de manier waarop ooggetuigen de raid beschreven. Nog voor het eerste schot moet mijn dochter iets hebben geroepen waaruit op te maken viel dat deze mannen waren gekomen voor háár, voor haar man en voor haar kinderen."
https://bendevannijvel.com/feiten/1985- … epiloog/4/
Ik ben er altijd van uitgegaan dat Petje , net als Ikbenhetbeu kroongetuigen, dichter bij de waarheid zaten dan wij allemaal.
Ik stel mij dan ook de vraag of Petje zich nooit afgevraagd heeft " Waren ze niet op mij aan het wachten"
Ik denk dat nog niemand hier die vraag gesteld heeft.
Gezien de feiten , maar vooral hetgeen er zich na de feiten afgespeeld heeft durf ik die vraag te stellen. En natuurlijk ook gezien zijn uitroep vlak na de feiten ivm Podevijn.
Al die mensen van de Brusselse BOB die bij Podevijn langs kwamen...........kwamen die dan langs om naar de motoren van Podevijn te kijken? Of had dat iets te maken met de lading wapens die er ooit gezien zijn door een getuige ?
Ik verwacht geen antwoord op bovenstaande vragen, om de eenvoudige reden dat niemand van ons ze kan beantwoorden.