Tijdens welke periode was de schietclub van Bultot in Geraardsbergen gevestigd? Waar was die gelegen? Wat voor volk kwam daar? Mensen uit de streek (ondanks franstalige uitbater) of vooral 'de harde kern' uit alle hoeken van het land, rijkswachters, militairen, ... Lierde, Brakel, Haaltert, Geraardsbergen, Lessines, ... Ligt allemaal een zakdoek met overal enkele beruchte figuren.
Uit het verhaal van Kuros is me vooral bijgebleven dat hij hen op de terugtocht is tegengekomen op een kleine weg in Denderhoutem (in colonne?). Ik geloof niet het volledige verhaal, maar dit lijkt me interessant.
Wat me toch ook blijft integreren is de villa in Rebecq. Volgens mij het ARI-hoofdkwartier. Het zou me niet verwonderen dat daar die foto van de paarden is genomen (bewijsstukken). En dan heb ik het zowel over de Fransman alsook jeugdvriend Beijer.
In hun omgeving ook enkele restaurateurs. Misschien van daar de buit bij de eerste (oefen)golf. Dan veronderstel ik wel dat de verhaaltjes uit de boeken van Guy & Hilde kloppen. Helaas kunnen wij dit zelf niet onderzoeken.