Re: Olof Palme
Wat kunnen wij hier op antwoorden? Wij zijn geen slachtoffers. Een royale beloning voor de daders? Ik denk dat ongeveer 95% van de mensen je gek gaan verklaren. Het feit dat zij nog altijd vrij rondlopen, is dat dan geen royale beloning op zich, om niet te zeggen meer dan royaal? Vergeet trouwens niet dat bij Delhaize nog altijd veel geld ligt voor die ene tip.
Maar je hebt gelijk in die zin dat Geens de moed zou moeten hebben een initiatief te nemen, al was het maar om de mening van elk slachtoffer te horen en dan conclusies te trekken.
Je spreekt van daders, kan je dan nog eens de definitie van dader geven.
Wat zou trouwens de mening van de verschillende advocaten in dit of een ander initiatief zijn ... krijg om te beginnen die maar eens op één lijn.
één ding is zekeren, dat mag ik als buitenstaander zeggen denk ik, het is de hoogste tijd dat de slachtoffers dit hoofdstuk op één of andere manier kunnen afsluiten. Want stel dat men hun morgen vijf mogelijke daders kan aanwijzen en het proces er eindelijk komt, dan nog zijn ze jaren bezig.
Vergeet trouwens ook niet dat er mogelijk verkiezingen komen ... geen sprake van dat Geens op dit moment een initiatief gaat nemen. En veel geld is er ook al niet.