Re: Alain Moussa
Ook huiszoeking in Asse vandaag en een tweede arrestatie?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Bende Farcy → Alain Moussa
Ook huiszoeking in Asse vandaag en een tweede arrestatie?
Douglas De Coninck volgt het alvast ook op » Nieuws
Wat denken ze nu nog te vinden? Een achterbank van een VW Golf op zijn schoorsteen
Of er zijn bezwarende elementen opgedoken tegen hem of allebei en beginnen ze nu uit voorzorg te zingen. Wat de Staerke betreft begin ik lichtjes te twijfelen. En komt Pilarski terug in beeld.
Die productiemaatschappij, had dat grote geldbedrag voor onthullingen over De Bende van Nijvel, naar mijn mening beter kunnen aanbieden aan Daniel Dekaise.
Want hij is mijns inziens, de beste of één van de betere getuigen/mededader?
Hij zal in ieder geval veel kunnen verhelderen.
Moussa is intussen weer vrijgelaten. Het is onduidelijk of hij de speurders nog nieuwe informatie heeft bezorgd.
Ik ben benieuwd
"Waarom hij de verklaringen gedaan heeft, legt Moussa zelf uit op Facebook en via een persbericht. “Ik wil er een punt achter zetten, de slachtoffers hebben er recht op.” Maar hij doet het ook voor het geld, de 250.000 euro die Delhaize uitlooft voor de gouden tip. “Ik heb het geld nodig om enkele vrienden te helpen met wie ik inbraken gedaan heb en die nu in de problemen zitten”, klinkt het zonder schroom."
En dan ook nog het lef hebben te zeggen: "de slachtoffers hebben er recht op".
En die vrienden van hem die in de financiële problemen zitten, die heten hoogstwaarschijnlijk: Alain en Moussa!
Moussa en Daniël B; zijn vrijgelaten onder voorwaarden. De voorwaarden zijn dat ze hun beschuldigingen intrekken en hun excuses aanbieden aan de nabestaanden. De zoveelste kwakkel dus...
Uiteraard, tijd voor de speciallekes hier om terug vallen op de doofpottheorie.
Bende van Nijvel → Bende Farcy → Alain Moussa