De heer Sack anno 2015. Wat zitten wij hier nog verder te zoeken? Het is opgelost. Ook David staat achter deze piste ... en blijkbaar zijn grootvader ook (zo stond er toch in de krant). Eigenlijk zou ik dit het liefst uit zijn mond horen want ik kan het haast niet geloven.
"Uiteindelijk bleek het gewoon een afpersingszaak in een vechtscheiding”, aldus Eric Sack. “Het had niets met de Bende te maken, maar bij de zaak kwamen alsmaar meer namen naar boven die ook in ons Bendedossier opdoken. De speurders werden er alleen maar door afgeleid"
Volledige tekst » Nieuws
Was er iemand op dit debat?
Jongens jongens, dat ik dat nog mag beleven. Het mysterie is opgelost. Het was dus helemaal geen mysterie. Ik herhaal, het was gewoon een afpersingszaak en een uit de hand gelopen echtscheiding. De speurders ... die werden gewoon afgeleid, niet meer, niet minder.
"We kregen NOOIT de opdracht een onderzoek te stoppen."
Dus al die speurders die verklaringen kwamen doen in die zin in de bendecommissie waren allemaal leugenaars! Ik hoop dat jullie allemaal beseffen dat alles wat jullie hier verder als commentaar geven op de Heer Sack mogelijks kan beschouwd worden als laster en eerroof.
We kunnen dit topic dus afsluiten.